Inlägg från: FiaÅkotten |Visa alla inlägg
  • FiaÅkotten

Umeåmammor januari-februari?

icaS vi kommer om ett par tre veckor i slutet av augusti alltså vet inget datum än men ungefär de sista 10 dagarna eller så...
    beror på thomas semester och sånt där.

Mjölk ja det hoppas jag =)

Kom precis på att jag antagligen inte kommer ha någon internet uppkoppling första tiden efter att vi flyttat... blir inte så kul har ju nästan framkallat ett beroende av datorn vid det här laget....

• FiaÅkotten

mjölk välkommen dårå!! får se hur det blir med dator... klarar mig nog
    men nu måste jag vila för min rumpa har somnat när jag suttit här så länge ...

• FiaÅkotten

jummie jag menar allvar MEN när vi fixat en hel del. För jag kommer nog inte baka många bröbitar i köket i det skick det är i nu... Men så fort det är klart menar jag allvar tycker om att ha folk på besök och fixa och så!

• FiaÅkotten

missboss det tycker jag med =)

Lisabetta grejt! själv hade jag inte tid att vänta på rea jag köpte ett par ordentliga mamma jeans på growinlife dyra som fan men dom är snygga =)
    har inte ens hittat en lindex med mammakläder i än...
    Fanns mysiga mjuka sköna svarta brallor på HM för 198 som man kan ha antingen över hela magen eller nedvikta typ under om man har tur och bär bebisen högre än mig...

• FiaÅkotten

Halloj!
    Idag har jag gått halva tiden av min grav =) 140 dagar av 280 känns bra! ska hämta ut vagnen också !

Undrar lite, vad jobbar alla med?

jag är bartender , personlig tränare och jobbar som vårdbiträde. Nu under graviditeten har jag bara kvar vård jobbet eftersom det var mest % och jag fick andra arb uppgifter.

Kram på er!

• FiaÅkotten

icaS absolut!! det går så bra så!

nu har jag packat upp min vagn, en MODI den är sååå fin! känns bra tycker jag! Vill bara ha nån att lägga i den =)

• FiaÅkotten

mJölk jag beställde den på www.babycom.se/view_product.php
    inte så dyr och jag har hört mkt gott om den, tyvärr har jag fått höra en del negativt om den också sista 2 dagarna men jag tycker den verkar riktigt bra. Alla kan ju inte gilla samma saker heller =)

tyckte iofs den såg låg ut på bilden men den är inte särskilt låg och enkel att vända körriktning på och så... Känner mig nöjd!
    Har ni funderat på nån än?

• FiaÅkotten

sofia76 mmm trodde aldrig att det skulle gå så fort som det faktiskt gjort, när jag var i v10 kändes det som om jag hade 3 år kvar =)

• FiaÅkotten

Vilka intressanta jobb... mjölk du hade ju redan sagt att det var det du grejjar med iofs =)
    Det är såna där jobb som jag inte riktigt vet vad dom går ut på =) jag är ju liksom i en annan del av arbetsmarknaden...

Funderar på att utbilda mig till sjuksköterska också vill jobba på typ överviktsenheten på sjukhuset eller liknande, med ätstörningar av olika slag. eller på ortoped med lite rehab (sjukgymnast har jag också fnulat på) eller på kirurgen eller infektion... gillar att fixa med sår och se dem läka och försvinna. ett tydligt tecken på att man gjort ett bra jobb. + allt man lär sig dels av arbetet i sig och dels av patienterna.

jaja jag är babblig idag men har ingen att babbla med rent fysiskt så... sorry om jag spårar ur åt olika håll

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?