Umeåmammor januari-februari?
FiaÅkotten: hehehe hoppas att du menar allvar med fika inbjudningen...för man lockar inte ett gäng gravida kvinnor med gofika ostraffat
FiaÅkotten: hehehe hoppas att du menar allvar med fika inbjudningen...för man lockar inte ett gäng gravida kvinnor med gofika ostraffat
mjölk:*suck* snacka om att man fick prestations ångest nu då
ptja...jag är ju mammaledig!!! Annars så pluggar jag till Civil Ekonom..blev så less på att jobba så jag började plugga istället, får se vad jag blir när jag blir stor!!
mjölk: heheheh ja det är klart!!! Va kul det kommer att bli när du blir så här vimsig o senil som jag är..brukar i normala fall ha stenkoll på ALLT ..nu hittar jag knappt hem
är det nån av "oss" här inne som var nere på stan o shoppade idag?? Tyckte mig känna igen en gravid kvinna där från kortet som ni tog när ni fikade....men jag kan ju ha fel...
Jag var iaf på Lindex med min mamma o hade på mig en cerise top...om det nu var nån här inne vill säga
Missboss: hehe japp det var jag!!!!
*dansar lätt förbi en sväng* ska på husvisning snart..lalalalalalaaaaa...hoppas att allt går som det ska o jag blir en stolt husägare inom kort!!
icaS: jodu huset var kanon..men vi var inte ensamna om att tycka det fullt med folk som var o tittade...fan...
btw...är det nån som vet hur ofta man måste byta pappen under takpannorna på hus??
FiaÅkotten: jag är lite sen av mig...hehe men har du köpt hus? Vart då?
FiaÅkotten: men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå va fint!!!!
*ser mig själv sitta där i köket o fika gofika*
ÅÅ just hemkommen från Neftertiti...3 timmars behandling...fotvård, massage, färgning av frans o bryn o ansiktsbehandling!!
Är som en ny människa helt enkelt
Auroraborealis: grattis till UL!! Visst är det härligt...o en smula omtumlande