Umeåmammor januari-februari?
FiaÅkotten: Tack för den gundliga beskrivningen. Låter som att vi alla kan anlita dig för att komma iform - om inte annat så efter graviditeten Låter som ett roligt och bra extraknäck dessutom! IKSU finns vid Univeritetet och sedan har de en anläggning, mer Spa betonad, på västerslätt (tror jag det är) också. Där finns säkert alla möjligheter att få jobb där för dig när du flyttar upp. Sedan finns det ju en uppsjö av andra gym och träningsanläggningar oxå. Umeå är ju en väldigt hurtig stad!
Själv har jag träningskort på IKSU genom jobbet så om de ordnar något känns det ju som det mest ekonomiska valet för min egen del. Och vanlig vattengympa vet jag ju att de har, även om jag aldrig provat den. Hittade däremot ingen info om särskillda gravidpass? Kanske var det på Vårdcentralen jag läste om det?!? IKSU har ju även yoga och sådant, fast även det "vanlig" inte gravid. Men det kanske går lika bra det?
Vi får väl komplettera våra fika träffar med några gympa/yoga träffar då? Det verkar ju vara några stycken i alla fall som är intresserade! Åsså kan vi smälla i oss av den omtalade kladdkakan med gott samvete sen
Missboss: En ny lista låter skoj Om inte annat kan göra en lista med vad vi själv tror det är och sedan när vi träffats och sett varandras magar så kan vi ju lägga till "statistik" över vad alla andra tror att det är?
Mjölk: Nu har jag också sett det omtalade klänningen och kan bara hålla med övriga. Den är kanonfin på dig!