Umeåmammor januari-februari?
Hej! Vi bor också i Umeå och är i v.13 nu så någon gång i mitten av januari skall det vara dags, om allt går som det skall
Hej! Vi bor också i Umeå och är i v.13 nu så någon gång i mitten av januari skall det vara dags, om allt går som det skall
Halloj allihopa!
Idag var jag äntligen på inskrivning - känns som att det är lite mer "officiellt" nu
Fick ett första BF-datum, den 7 januari, vilket innebär att jag redan är i v.15 - helt ofattbart roligt!!! Och om en månad blir det UL... läängtar så!
Hur går det för er andra då? Mår ni bra i värmen? Själv mår jag si så där. En dagen bra, nästa skunk Och brösten... aj, aj. Undrar jag hur länge de tänker fortsätt att växa?!? Man börjar ju bli lite orolig
Nej inget put ännu så länge... har visserligen gått upp några kilo men det har bara satt sig som bilringar ännu så länge Däremot känner jag att jag har en hård "boll" innuti, t.ex om jag ligger på mage. Min BM trodde att det skulle kunna börja synas lite på mig i v.18 ca !
Vad kul att vi börjar bli så många! Tänkte bara kika in och önska alla en trevlig helg för nu flexar jag ut och drar till beachen
Missboss: Vad roligt med VUL'et!! Jag gjorde också ett vul 8+5. Bilden finns i mitt galleri om du är nyfiken!
Annars har jag haft en kanonhelg - inte så svårt med detta väder kanske Illamåendet börjar dämpas ganska mycket nu (peppar, peppar) och det är sååååå skönt!! Mår nästan "som vanligt" igen. Längtar så till semestern nu, bara en vecka kvar. Sedan skall vi åka på Spa i Värmland i några dagar innan vi drar vidare till västkusten *längtar*. Hoppas bara vädret håller i sig nu.... Och sedan är dat dags för UL när vi kommer hem. Så då har man ju faktiskt en anledning att längta till EFTER semestern också
Ha en bra dag alla!
Januari:
5. Mie
7. Auroraborealis (32 år och bor på Öbacka)
11. ana1979
12. Bergeli
18. Mjölk
23. sofia 75
26. Lisabetta
Februari:
2. Äntligen bebis
11. Missboss (28 år och bor på Teg)
14. Sussieohl
Hej tjejer! Jag var också och tog mitt premiärdopp igår. Var ut till Norrmjöle på kvällen, och stranden var helt tom och öde! Lite kallt att gå i men sen var det bara sköönt!
Missboss: Blev lite nyfiken när du skrev att alla BM på ridvägen inte är så bra... Kanske fult att hänga ut någon offentligt här, men jag vill gärna veta mer! Kanske kan du skicka mig ett privat meddelande? Jag är nämligen inskriven på Ridvägen och har efter ett första möte inte riktigt fått någon klar uppfattning om min BM...
ana1979: Neeej, tyvärr. På kvällarna möjligtvis men annars tycker jag bara det ser ut som att jag har fått lite större bilringar Man vill ju gärna att det skall se mer ut som en babaymage! Får nog vänta någon vecka till. Går in i v.16 imorgon, så kanske efter semestern? Har du rent varit tvungen att inhandla nya kläder redan eller?!? Det är ju inte utan att man längtar lite till att köpa sina första mammakläder
Nu är det dags för två veckros semester för min del, så nu kommer ni inte att se röken av mig på ett tag Tror jag... det här är ju som ett gift, FL alltså! Kanske inte kan hålla mig borta så länge trots allt! Vi får väl se...
Välkommen till alla nya i alla fall och trevlig sommar till er alla. Sköt om era magar så hörs vi!
Uppdaterar listan lite
December:
15. FiaÅkotten (25 år from 1 Oktober bo i Vännäs, ga tväråbäck första bebben!!)
15. Alice (20 år, Vännäsby, 1:a barnet)
18. fjunfjunet
28. Srattmoster
Januari:
5. Mie (28 år, Tomtebo, förstagångsmamma)
7. Auroraborealis (32 år, Öbacka, 1:a barnet)
8. lenfre
11. ana1979 (26 år, Teg, 1:a barnet)
12. Bergeli
14. Idapida(27 år, Haga)
23. sofia 76 (29 år, Röbäck, 1:a barnet)
26. Lisabettan (24 år, 1:a barnet)
30. Mjölk (30 år, V. Ersboda)
Februari:
2. Äntligen bebis
5. Icas (36 år, H-sund, 2:a barnet)
11. Missboss (28 år, Teg; 1:a barnet)
13. blåbärspappa, 30 år, med fru, 31 (Ersboda, 1:a barnet)
14. Sussieohl
14. spes (26, Nydalahöjd, 1:a)
19. Jummie (30 år, Teg, 2:a barnet)
25. Pussmun
26. blond lucia
28 Mor Lina (H-sund)
Så var semestern över för den här gången... Jag kan meddela att nere på västkusten har vädret varit skit de senaste två veckorna, så någon solbränna är det inte tal om!
Och vilken fart det har blivit på tråden Det tog mig en bra stund att läsa ikapp allt jag missat! Kul med så många nya också - välkommen allihopa! Känner mig nästan ny själv här nu
Åsså missade jag första fikat, attans också! Har nu börjat planera in någon ny fika månne?
Annars mår jag ganska bra just nu. Känner mig nästan "normal" Men magen har börjat puta betänkligt... Lite jobbigt på jobbet nu, att dölja det. Tack och lov är det inte så många som börjat att jobba ännu. Tänkte avvakta UL-et nu på onsdag innan jag kläcker nyheten för min chef. Och sedan kanske man törs börja inhandla lite mammalkäder också. Behöver deffinitivt ett par nya, vidare och SKÖNA byxor! Tack för alla shoppintips!
Skönt att vara tillbaka, tjejer (och Blåbärspappan)! Man får lite FL abstinenes när man är borta för länge