• jummie

Umeåmammor januari-februari?

Missboss: jag anlitar dig redan nu..hehe om jag inte hittar tomtenissedräkt eller pepparkakedräkter innan du åker till Ullared igen kan du köpa med dig åt mig då???

• jummie

tjoho brudar!!

Här är det trötta familjen kan jag meddela....inte tnog med att vår allra minsta men bästa vän Hugo bestämde sig för att bli hungrig kl 5 imorse så har även grannarna bestämt sig för att just i dag så ska de slipa golvet så att försöka ta igen dessa timmar från morgonen var ju totalt lönlöst!!

Kommer förbi en snabbis o fikar idag..måste ju hem till CSI!! Går INTE attt missa

• jummie

nämen gud så pinsamt...vi firar ju visst ett halvår som gifta idag då kanske man ska umgås?!?!

ja ni märker väl om jag dyker upp...oj oj detta minne....

• jummie

Fia: det är nån här på FL som syr sjalar o säljer...inkl frakt gick de på 355 kr...kan ta reda på vem om du är intresserad!

En kompis har köpt av henne o är jättenöjd!

• jummie

Fia: hon ska tydligen heta Exiteme här på FL...har inte kollat in om det stämmer dock!

• jummie

JAA kan vi inte gå ett helt gäng o simma...som en samlad trupp flodhästar kastar vi oss ner i poolen o gör bomben!!

Borde bli hur kul som helst Vatten överallt...-fniss-

Yogan var underbar...inte så mycket att slänga benet bakom huvudet utan mer att slappan av o sträcka ut rygg, nacke o axlar o bäckenbotten träning!! Kanon..somnade nästan på slutet

• jummie

Skrattmoster: nää fyy så hemskt...Min Hugo har oxå lyckats välta ut en mugg med hett te..men jag hade mjölk i så det var inte lika skållande! Sen lyckades rumsmattan få det mesta på sig....

Men det går så fort...deras låånga låånga armar når allt o man måste vara så alert hela tiden..vilket man omöjligt kan vara!! Fy fy o åter fy så hemskt för er...många kramar till er alla!!

• jummie

Fia: nä du ...vi med småttingar hemma kan inte förlusta oss så där mitt på blanka dagen Får bli nån kväll för mig isf..men det hade varit så skönt att vara viktlös en liten stund..o basta!! *aaaaaahhhhhhh*

Bara de kommer ihåg att hoppa över bubbelpoolen..ajja bajja om man är gravid!!!

• jummie

det är för infektionsrisken som man ska undvika allmänna bubbelbad...det är mer än lovligt skitigt där i tydligen..men jag tror ingen dör av det..man kan nog få svamp o annat skoj däremot!!

Allt beror nog på hur känslig mutta man har

• jummie

var hos BM idag...oj oj inte bra alls!!!

trycket var 100/71 o HB var 100 så det var tydligen dags att skärpa sig o börja käka järntabletter...vill inte då man blir så j-a hård i magen av dom!! Det räcker med det jag har lixom

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?