Feb-mammor -06 tråd nr 11
Puman: Ni har väl katt också?
Puman: Ni har väl katt också?
Wilmisen: Alice är ganska duktig på att underhålla sig själv, men den sista tiden har hon mer o mer börjat tjata på mig att jag ska leka med henne jämt.. om hon är trött brukar hon vilja ha tvn på, men det får hon inte alltid.
Vindy: Hoppas ni får några konkreta svar, o hjälp, på sjukhuset!
Min ena katt ligger inlagd hos veterinären med dropp sen i går. Har vi tur är det bara en njurinfektion. De ska ta nya blodprov i morgon, sen får han komma hem i morgon eftermiddag. Jag är rödögd.
Wilmisen: Hoppas det onda går över fort.
JennyW: Jättefina bilder. Hoppas hon hade en trevlig födelsedag.
Vår katt Keats fick somna in i dag, jag är förtvivlad.
o vi ska till Sverige på torsdag, så nu oroar jag mig naturligtvis för att Vincent Katt ska bli ledsen eller nåt när han är ensam hemma... så dumt.
Jag är för virrig för att kommentera några inlägg, ursäkta, utom att när jag bär Alice brukar jag bära henne på ryggen, det blir lättare. Fast hon väger ju inte så mycket.
Vi kom hem från Sverige i går natt, vi hade en jättetrevlig helg, o dessutom fick jag se lite svensk skräptv, så nu vet jag vad ni pratar om ibland. Huset stod kvar, o katten var glad att se oss.
Alice verkar prata lite mer svenska, o det är ju bra.
Jag tycker pilates är fantastiskt, jag föreslår att du går på en pilatesklass först så du får lite hum om det, o sen lär det ska finnas en massa olika korta pilatesprogram på youtube som jag har hört ska vara bra, o som du kan göra själv hemma.
Tack. Vi var i Stockholmstrakten, o hade tur med vädret, utom en dag.
Alice vill mest ha rosa nu. Hon fick inte så mycket rosa när hon var yngre, så det kanske är mitt eget fel. Fast jag är så tacksam över att hon ännu inte vet att det finns My little Pony kläder!
Vi gjorde inte så mycket i helgen alls, var mest hemma.
Cirkuspuman: Vincent har tagit det ok, men tillbringar med tid med oss, o särskilt mig, än han gjorde innan. Hoppas du får en härlig semester, försök att göra det bästa av den o inte oroa dig för mycket.
Kate: Det låter som en nyttig kurs, o som om du kan få användning av den också.
Wilmisen: Tycker Wilma fortfarnade det är kul att vara storasyster?
JennyW: Jag tycker inte du behöver gå ner i vikt, inte om man ser på den bilden du la in för ett tag sen.