• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Ma Lu

Läste lite snabbt där och ficki för mig att xena skulle ha sin gula morgonrock ÖVER den glammiga svarta klänningen på festen

Det var förresten ert och ert klädprats fel att jag köpte kläder idag En praktiskt fleecejacka och en festtunika: ett plagg på det praktiska och ett plagg på det fina kontot

Annars hör jag också till jeansgänget men skulle vilja vara klänning- och kjolmänniska Ett problem är att jag hatar att köpa skor till mina ankfötter och har jättesvårt att hitta nåt som passar till kjol...

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • xena

God morgon, gula morgonrocken är på. Har just kommit in efter hundpromenaden

Passar på att önska trevlig helg, många jobbar säkert halvdag idag. Själv jobbar jag hela helgen med start i kväll Penga mun...

• Caribe

Hej tjejer

Hoppas ni får en trevlig helg  (stackars xena som jobbar)

För mig vankas däckbyte, krattning löv, dammsugning låter kul va? "living the dream"

Kram Kram

• lilja71

Kikar också in och önskar trevlig helg!
    Vi ska pyssla hemma (i rosa mysbyxor *hehe*) och så ska vi på bio och se nya James Bond
    Kram till er alla!

Ser fram emot att se Xena i den svarta klänningen!!

• Caribe

Nu skall jag ner och pumpa jag har apropå kläder köpt mig ett par väldigt korta "tweed skjorts" som jag över huvud taget inte får på mig och dom är mitt stora mål... har sagt till kollegorna på jobbet att när dom ser mig komma in i tweedskjorts då är jag i mål får hoppas jag lyckas innan det blir för varmt att ha dom....

• xena

Caribe, det är inte synd om mig som ska jobba. Jag ÄLSKAR jobbet och vill jobba. Hoppas man får ha den känslan kvar länge! Pumpa på, det är hurtigt. Då får vi se foto på dig i tweedshortsen då, om inte förr

Lilja, jaa det kan bli en rolig syn . Hur är det annars? Har ni påbörjat?

• Maskros67

Kikar bara in o önskar trevlig helg

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • lilja71

Xena: nä det är lugnt på den fronten, har inte tagit ngt beslut än om när vi ska dra igång. Känns tveksamt om det blir nått före jul, har så jäsikens mkt annat nu så jag tror inte jag orkar samtidigt. Skulle vilja ha ett försök där jag kan fokusera bara på det, har alltid femtielva andra saker som stör och påverkar annars.

på er alla!

• Caribe

Hej tjejer hoppas helgen varit bra!

Här i STO har det varit sol hela helgen så det har varit mysigt

• Maskros67

Hej hej, fullt upp här.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VIII