Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Lille Mammsen skrev 2008-09-20 19:10:41 följande:
    Precis som Angelzezzan skriver.....................
    Trodde väll jag läst er skirva de ca 500 gånger här innan
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-09-20 19:26:11 följande:
    jag var på babyland idag och försäljaren sa att coco och rockoko (stavas det så?) samt de lila och gröna var modell 09....det kan väl inte stämma?! tycker de varit i katalogen lite väl länge!Hon ville däremot ta 6700 för den:-S
    neee de e väll en grå (kommer ej ihåg namnet) och en beige som e de nya färgerna. Eller?
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-09-20 19:31:52 följande:
    ok, grå lät inte så hett direkt:-Smen uj skulle göra några nyisar i år vad jag förstod! vet någon något om det?
    09orna har lite nytt. tex fullt liggläge, ny logga, rødmarkering på bromsen så även tröga ska fatta var man bromsar bland annat
  • Kaxmaja

Tjej jag har fått hjärnsläpp. Vilken adress¨har pingpong?

• Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-09-20 19:39:58 följande:
    ok, tack! men då finns coco som 09? ännu en trögis
    ja det tror jag. De gamla fägerna finns ju kvar. Hmm detta har inte jag så stor koll på. Jag ville ha en soft blue men den finns inte i USA Så jag køpte en svart. Sen hittade jag en soft blue klädsel här på FL jag køpte
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-09-20 19:43:30 följande:
    vilken tur du har! men svart är även oändligt poppis!
    svart e dock lite trist. Men man får piffa till med sittdynor. Jag e helt kär i min gröna sittdyna
  • Kaxmaja
    killing skrev 2008-09-20 22:08:24 följande:
    Hej!Har någon kolla på vad travelbagen (väskan mans toppar vagen i när man sklal flyga) kostar i sverige och isf hur mycket man skulle kunna tjäna på att köpa den i N.Y i vinter?
    man tjänar på att köpa den i USA. Men när jag skulle ha den där. Var den slutsåld överallt
  • Kaxmaja

I bruksanvisningen till vagnen står det ju att man ej ska hänga något på handtaget för att vagnen kan välta. Och jag tycker den blir baktung lätt. Blir den det även med skiphopväskorna? Nu har vi en saddlebag och de fungerar ju utmärkt men jag vill ha fler väskor Om vi tex ska iväg på någon längre trip

• Kaxmaja
    LabLover skrev 2008-09-21 09:17:16 följande:
    Ja, det är motsägesefullt att det står så! Jag tyckte (när jag hade Skip*Hop på handtaget) att om väskan var fullpackad med tunga grejer och stora tjejen låg ner att det kunde bli lite "tippigt". Därför packade jag inga tunga grejer i väskan utan använde varukorgen under. Numera har jag ju två saddlebags och ståbräda så jag har inga vanliga Skip*Hop kvar.
    hmm ja två saddlebags kunde ju vara en ide så klart smart
  • Kaxmaja
    LabLover skrev 2008-09-21 09:47:43 följande:
    Jag har en till varje barn kan man säga
    jag har bara ett barn men vill ha två väskor ändå Har en ocen stripe saddlebag nu. Funderar på en svart oxå
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII