Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Tuvelisa skrev 2008-09-23 21:22:10 följande:
    Kostade det något extra att ta den på flyget? HUr hade ni paketerat den? Behövde ni betala någon skatt eller något sånt?Det är min svärmor som ska åka så hon reser ju utan barn, kan man ta med en vagn ändå, tror du?
    nej vi reste med barn så vi fick ta en vagn gratis. Min mamma sydde ett vadderat fodral som vi tog vagnen i.
    Hon kan ta med vagn men får vara berädd på att kanske få betala.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Majagräddnos skrev 2008-09-23 22:19:15 följande:
    Är det någon som har/har haft en 7AM enfant åkpåse eller har någon åsikt om den? Är den varm, bra kvalitet? Går det att låta skorna sticka ut?
    finns flera olika modeller 7 AM
  • Kaxmaja
    Lilla Ego skrev 2008-09-24 08:02:21 följande:
    Ok, nu har vi slagit till. Köpte en 07a, blå, i riktigt fint skick. Betalade 3500 för den, blev jag blåst eller var det ett bra köp? Nu ska vi bara hitta lite tillbehör, behöver en bumper bar...tips om var man hittar dem billigt? Har en kompis som ska till usa i november, funderar på att be henne titta efter en där.
    I USA säljs knappt UJ i butikerna. Min mamma har letat som en galning i CT och NY men det blev att beställa på nätet. En bumper kostar ca 45 dollar i USA. Du sparar kanske 100kr på att köpa den där.
  • Kaxmaja
    Elaizans mamma skrev 2008-09-24 07:03:07 följande:
    Är i valet och kvalet... Behöver hjälp!Jag har en UJ duo och en UJ single och en kombi vagn till lillen + en Brio sitty.Vi använder i stort sett bara duo vagnen, har inte använt nån av de andra vagnarna på drygt en månad. Nu känner jag att vagnarna tar för mycket plats, vet inte vart jag ska hushålla dem.Funderar starkt på att sälja Kombin och UJ singlen (ROSA). Och köpa en Uj single i en färg som båda tjejen och killen kan ha, för det är VÄLDIGT sällan vi använder båda singel vagnarna samtidigt.Och gör vi det så har vi ju sittyn vi kan använda.Vad tycker ni? Har beslutsångest??
    varför inte bara byta fåarg på singeln?
  • Kaxmaja
    Bula på magen skrev 2008-09-24 10:39:20 följande:
    Ni som har saddelbags på era UJ...har ni bilder att skicka så att man kan se hur det ser ut från sidan, framifrån och bakifrån? Funderar på om en saddelbag ska inhandlas. Vilka märken rekommenderar ni?//J
    Skiphop
    Men nu fäster jag saddlebagen längre fram
    UJn med skiphop saddlebag & mammasydda blomdynan
  • Kaxmaja
    Merze skrev 2008-09-24 11:53:02 följande:
    Har aldrig fattat vittsen med att ha en saddlebag? Jag har alltid min skiphopp expo packad med det jag behöver så jag alltid e redo & inte behöver packa om nycklar mm.... Det e ju ändå inte jag som bär den ju det e ju vagnen..... Är det om man vill ha ståbräda??? Ni som har ståbräda, tycker ni att ni går bekvämt?? Jag tycer det ser ut som att armarna inte räcker till.... & att man slår i fötterna i ståbrädan??+
    jag har saddlebagen på samma sätt som du har erxpon
  • Kaxmaja
    zasata skrev 2008-09-24 15:25:53 följande:
    det jag precis visade på bild finns till syskon. tror den är rätt svår såld. men jag tcyker den e fin
    har fäst den på chassit bara
  • Kaxmaja
    zasata skrev 2008-09-24 17:56:41 följande:
    Jag är inte alls nljd med vindskyddet!betalde 385kr för det men det är skit kasst ju! Sitter ebba i vagnen och det på så sparkar hon ju av det direkt!! och det hänger där uppe. nej fy så besviken jag är
    nej vad trist
  • Kaxmaja
    rew skrev 2008-09-24 20:29:20 följande:
    Var kan man köpa siliconspray?
    Biltema?
  • Kaxmaja
    MariaD skrev 2008-09-24 21:10:09 följande:
    Varför bekymmra sig om vilken färg andra gillar, alltså vad som är lättast att sälja? Väljer ju såklart den färgen jag gillar! =)) Har en Brun o en Plum klädsel. Med tanke på att det verkar vara sååå många som säger sig gilla Plum så har jag svårt att tro att den är svårsåld, men jag har ju inga planer på att sälja, utan använda själv! Sen så är ju fördelen med UJ att det är så lätt att byta klädsel. Sälj-köp nytt eller byt m varandra! Ordnar sig nog ;))
    jag har en svart och en soft blue precis de jag vill ha
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII