Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

passau skrev 2008-08-22 08:25:26 följande:
    Är på G att köpa en UJ dubbel från USA vad ska man tänka på?är det värt den rätt stora xtrakostnaden för en -09? eller kan jag lika gärna ta en ny -07 som är väldigt mkt billigare?är det någon som har tips om bra internetsighter med bra priser tar jag gärna tips!
    jag køpte min nya singel 2007a här
    http://www.mountainbuggystrollers.com/ 

Jag hade nog køpt en 2007 även vad gäller duon.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    zmulizjanzon skrev 2008-08-22 08:33:02 följande:
    Hoppas och tror att min "nya" klädsel kommer idag!! Har redan sytt ny sittdyna och lite annat. LÄNGTAR!!!
    åhh vad kul. Jag längtar tills jag ska till USA och hämta hem min vagn. Åker om 12 dagar
  • Kaxmaja
    zmulizjanzon skrev 2008-08-22 10:09:27 följande:
     Jag har köpt begagnad av en tjej här på FL... Sätt ut en köpes annons Lycka till!
    hihi som ett barn innan julafton.
  • Kaxmaja
    Elwi skrev 2008-08-22 21:51:26 följande:
    HejJag åker till Las Vegas nu i oktober och skulle vilja köpa med mig en UJ singel hem. Någon som vet nån bra återförsäljare i USA dit man kan vända sig? Få levererat till hotellet eller nåt?
    jag køpte härifrån. Vet inte om de levererar till Hotell. Jag fick den hemskickad till mina föräldrar
    http://www.mountainbuggystrollers.com/

Annars har du alla online förhandlare här
    http://www.sycamorekids.com/find_an_online_dealer_query.php
  • Kaxmaja
    Fröken Sophia skrev 2008-08-25 08:38:30 följande:
    Hej UJ-fantaster!Min kollega hävdar envist att UJ är den bästa vagnen han vet och att jag absolut måste köpa en sådan. Den går enkelt över stock och sten.Men hur är den i snö/snöslask/modd och på is är min största fråga? Är det någon som har en UJ, bor på landet och går promenader med sin hund oavsett väderlag/underlag?
    Nej alla som har UJ sitter inne under vinterhalvåret
    Jag har kørt UJn på skogsvägar på vintern inga problem. Har visserligen inte haft någon hund med men 21 barn då det var promenader med jobbet
  • Kaxmaja
    misshallonsaft skrev 2008-08-28 09:16:26 följande:
    ngn som vet var man kan klpa fårskinn till vagnen? UJ egna e ju så hemskt dyra.. vill ju ha ett kort som passar bra.
    åhhh har UJ egna fårskinn? Vad kostar de?
  • Kaxmaja
    MGn skrev 2008-08-28 09:41:51 följande:
    vi gav 895 kr tror jag, super bra!
    oki. hmmm kanse ska beställa de i USA oxå. Någon som vet en amerikansk webshop som har de?
  • Kaxmaja
    Kajsan skrev 2008-08-29 09:57:36 följande:
    Jodå, det vet hon, jag lovar, och den är oanvänd, jag lovar det också
  • Kaxmaja

om 5 dagar landar vi i New York och ska hem till mina föräldrar. Där står min nya fina vagn och väntar på oss *längtar*

• Kaxmaja
    zmulizjanzon skrev 2008-08-31 15:20:27 följande:
    För att få garanti skulle det nog kännas bäst egentligen att köpa av ex. bonti eller liknande. Då kan man ju alltid få hjälp om det skulle vara ngt. Annars kan man nog tjäna lite på att handla ex . från PING-PONG eller babyjungle. Själv köpte jag en ny som en tjej tog hem från USA. Ha r förstått sedan att man kanske inte kan få lika mycket i andrahand... Jaja, jag köpte den billigt så what a heck
    Egentligen borde man kunna få lika mycke för dem i andra hand. Det är ju exakt samma vagn.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII