Inlägg från: zmulizjanzon |Visa alla inlägg
  • zmulizjanzon
    Kajsan skrev 2008-08-29 13:25:59 följande:
    Du , jag fick den med en Bee åkpåse för 3800
    VAD BILLIGT!!!!! Var den ny??
  • zmulizjanzon
    nattugglan5 skrev 2008-08-29 14:56:59 följande:
    Lite frågor till er som ät UJ proffs. Tänkte köpa en Uj eller en Easy Walker... Nån som har erfarenhet om den vagnen? och vilken är bäst i så fall??Såg att man kan köpa en helt ny 08 UJ från USA för endast 3600:- Vågar man det? Någon som har gjort det? Är det exakt samma vagn om man beställer där ifrån?
    Jag har haft bägge!!! Är såååååå glad att jag nu har en UJ! Easy walkern är bra men absolut inte liiiika bra

KÖP UJ!!!
  • zmulizjanzon
    http://www.blocket.se/vi/17803727.htm?ca=18_s

Den här kunde jag ha köpt
    Inte min annons!!!
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 19:08:51 följande:
    www.blocket.se/vi/17820799.htm Är detta en 07:a och är priset ok?
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 19:00:35 följande:
    Ok, fick såld min Emmaljunga och de hämtade den för 5 min sen. Så nu har jag 3500 plus kanske lite till om jag får för maken Så nu behöver jag serious help! Ingen av de jag visat för er har ju varit den årsmodellen som det står att det är. Så snälla ni som kan det här med årmodell, priser m.m. kolla på Blocket efter en fin singel vagn till min lilla dotter. Behöver ingen liggdel för hon är 5½ mån.
  • zmulizjanzon
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 20:40:10 följande:
    Jo rååååsa är ju min favorit! Men får jag ingen nu så kanske jag kan köpa en ny klädsel sen. Hon måste ju ha en vagn liksom! Åh jag blir tossig på det här!
    Glöm inte att man ALLTID kan "pimpa" vagnen efteråt
  • zmulizjanzon
    nattugglan5 skrev 2008-08-29 20:50:41 följande:
    Verkar som att det blir en UJ! Men det som gör mig lite sugen på en Easy Walker är att den är lite smalare och kortare! Vad tråkigt om man inte kan beställa från USA det är ju sjukt billigt! Varför ska det vara så dyrt här i Sverige... Konstigt att man inte kan beställa från USA för man kan ju beställa andra saker därifrån... Ingen annan som har nåt bra tips på att få tag i en billig vagn?
    Så mycket mindre är den inte och dessutom blir den högre ihopfälld då den har den där stålplattan till fotstöd... Vi får ner vår UJ i takboxen vilket är tur när vi åker alla i bilen är vi 7
  • zmulizjanzon
    LitenBlomma skrev 2008-08-29 21:04:10 följande:
    www.blocket.se/vi/17820799.htm det är, det står det ju i annonens Menade såklart ÄR det en 06? Sorry, är lite stressad nu
    Verkar vara ett bra pris om du frågar mig Som sagt klädseln kan man ju byta...Ser fin ut. Bra och billiga vagnar går fort.
  • zmulizjanzon
    LitenBlomma skrev 2008-08-30 11:29:45 följande:
    Förresten fick jag bilder mailade eftersom jag inte kan åka och titta på den utan måste få den skickad. Det var 3 små hål på varukorgen efter hjulet man viker under, gör inget enligt mig. Sen så var stången lite skavd där bumpern suttit, syns inte eftersom tyget ligger över nu när de tagit bort bumpern. Den ingår alltså inte, kanske sålt den separat? Och sen så var tyget lite smutsigt på sidan av vagnen, går det att tvätta i maskin eller hur gör man? Kan den vara värd 2700kr? Modell 06:a.
    Det tycker iaf jag...om du frågar mig TYcker den ser helt OK ut. Men stod det inte i annonsen att klädseln var oanvänd eller var det en annan vagn?? I så fall lite konstigt att den är smutsig kan man ju tycka...spelar iofs ingen roll kanske men dumt att skriva så då.....
  • zmulizjanzon
    LitenBlomma skrev 2008-08-30 12:27:11 följande:
    den var ett demoex, så den är tydligen provad en massa gånger
    Jamen det förklarar kju en del Ta den! Annars gör någon annan det
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII