Inlägg från: zmulizjanzon |Visa alla inlägg
  • zmulizjanzon

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Johnsson skrev 2008-08-07 15:33:00 följande:
    Hon skulle kolla upp priset,men hon sa att hon var nästan säker på att det var 800:-Ska dit imorgon så då kan jag köpa på mej ett lager
    På vilket babyland var detta??? Vilken stad? Här vill man ju hänga på om det går
  • zmulizjanzon

Jag var precis inne på babyjungle.nl och såg då att de säljer klädslar till -05 och -06. Stämmer det verkligen? Passar dessa på en -08:a???
    Väldigt tacksam för hjälp!

• zmulizjanzon
    LabLover skrev 2008-08-07 20:58:14 följande:
    Vad jag kunde se på deras hemsida hade de inte alla färger hemma. Inte heller några nya klädslar, bara till 05/06. Stämmer det?
    Samma tanke i två hjärnor
  • zmulizjanzon
    Kaxmaja skrev 2008-08-07 20:33:50 följande:
    Hur mycke kostar ett UJregnskydd i Sverige? Till en singel
    Finns en annons på tradera nu. Är uppe i 207:- just nu. OBS! Ej min annons såklart
  • zmulizjanzon
    Kaxmaja skrev 2008-08-07 21:06:29 följande:
    oki. bor inte i sverige så de e svårt att handla på tr
    OK! Då förstår jag. Men de kanske kan frakta dit du bor??
  • zmulizjanzon
    znoozan skrev 2008-08-07 22:20:16 följande:
    zmuliz: de har fler färger om du mailar och frågar,jag köpte en svart 08! småkottarna: det är en 05,inga suflettfickor och ingen mittenstång på chassit!
    Vad bra - då ska jag mejla dom och höra
  • zmulizjanzon
    Bäbbemaggen skrev 2008-08-08 21:01:09 följande:
    Knapparna är no inte densamma på klädseln som på ditt chassi, åsså är sufletten helt annorlunda... tyvärr.Trevlig helg!
    Då vet jag det... synd
  • zmulizjanzon

Kanske oxå kommer med på shoppingtåget. Har precis mejlat för att se efter vad de har att erbjuda min -08:a. Vill ha en brun eller helsvart.

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII