Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Kaxmaja skrev 2008-09-20 19:12:23 följande:
    Trodde väll jag läst er skirva de ca 500 gånger här innan
  • Lille Mammsen
    pulmones skrev 2008-09-20 19:26:11 följande:
    jag var på babyland idag och försäljaren sa att coco och rockoko (stavas det så?) samt de lila och gröna var modell 09....det kan väl inte stämma?! tycker de varit i katalogen lite väl länge!Hon ville däremot ta 6700 för den:-S
    Dom kom 2007 & kommer finnas kvar under 2009 oxå då!!
  • Lille Mammsen

Funderar....om man ska spraya/smörja däcken innan jag lägger undan min UJ i ett par månader???? (finns medel du sprutar på däcken så dom ej torkar...) Kommer ju va ner packad i typ 5månader!!

• Lille Mammsen
    bullen07 skrev 2008-09-21 11:41:13 följande:
    Någon här som köpt begagnat eller sålt en UJ? Vi ska sälja vår (ingen annons) och jag har letat som en galning efter kvittot, men hittar det inte. Dock har jag upptäckt att vi inte skickat in uppgifterna (finns en lapp längst bak i instruktionsboken) så att vi får garantin på vagnen... oj..., men det blir ju å andra sidan bättre väl för den som köper den som då kan registrera den på sig, eller?Men, åter till frågan, ni som köpt begagnat eller sålt. Har ni fått/lämnat kvittot tillsammans med köpet/försäljningen?
    Har aldrig skickat in dessa! Här i sverige vill butikerna se kvitto.......................
  • Lille Mammsen
    bullen07 skrev 2008-09-21 11:41:13 följande:
    Någon här som köpt begagnat eller sålt en UJ? Vi ska sälja vår (ingen annons) och jag har letat som en galning efter kvittot, men hittar det inte. Dock har jag upptäckt att vi inte skickat in uppgifterna (finns en lapp längst bak i instruktionsboken) så att vi får garantin på vagnen... oj..., men det blir ju å andra sidan bättre väl för den som köper den som då kan registrera den på sig, eller?Men, åter till frågan, ni som köpt begagnat eller sålt. Har ni fått/lämnat kvittot tillsammans med köpet/försäljningen?
    PS finns kvitto så lämna med!! vid ev problem/reklamationer om ditt namn står på kvittot kan du ju erbjuda att dom kan kontakta dig (pga garantier gäller ej på beggat)
  • Lille Mammsen
    Kaxmaja skrev 2008-09-21 17:18:12 följande:
    ja jag hade nog sprutat på hjulen. Då borde de hålla bättre
    Sant...får åka till Biltema o inhandla lite "Barnvagns" servic grejer passa på o köpa lite siliconspray...gnissel & knarr årstiden börjar ju ordentligt nu o ska ju rulla Buggan nu som oxå behöver sånt (Alla vagnar vill ha & behöver smörj)
  • Lille Mammsen
    Kaxmaja skrev 2008-09-21 18:08:04 följande:
    ja ta hand om vagnarna ordentligt. Såg buggans klarblå åkpåse idag, VILL HA. Men sambon bara skakade på huvudet
    Den VILL JAG HAAAAAAAAA......MÅSTE HAAAAAAAAA
  • Lille Mammsen
    misshallonsaft skrev 2008-09-21 18:37:46 följande:
     ååå jag e me så sugen på en moss... vet inte om jag ska köpa en moss eller en svart singel till tjejen..
    har båda =Fina
  • Lille Mammsen
    Kaxmaja skrev 2008-09-21 20:04:58 följande:
    är det camens åkpåse som passar så bra i UJn eller e de beens? Och är det den som heter Bugaboo footmuff i USA?
    Hört att buggans (cam?) passar super...ej provat då jag har liggdelen på UJ´n nu
  • Lille Mammsen
    soderblondie skrev 2008-09-21 22:35:34 följande:
    Hej!Kastar mig in här med en fråga, då jag antar att dte finns en massa experter här;) Frågan kanske redan är besvarad någonstans men kan ju inte leta igenom hela tråden.Har fått låna en UJ. Nu är det halvpunka på en däcket. Måste man ha en speciell pump? Funkar cykelpump?
    Vad är det för typ av cykelpump? Mina cykel pumpar jag köpt på biltema funkar på alla typer av ventiler!
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII