Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

LillaJag89 skrev 2008-10-07 19:02:48 följande:
    hej. undrar vad en bumperbar kostar i USA jämför med Sverige?Någon som vet?
    de skiljer ca 50-100kr
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    misshallonsaft skrev 2008-10-07 19:15:14 följande:
    ngn me bugaboo som vet hur man får över handtaget till andra sidan? just nu sitter mitt vid de små hjulen på min gecko.. vill ha över det till de stora hjulen,,
    fråga i Bugaboo tråden
  • Kaxmaja
    SuperSalle skrev 2008-10-08 20:41:00 följande:
    testar igen..Någon som testat färga sin klädsel? Har en 07:a brun singel som blivit solblekt av att stå ute på dagis, skulle vara kul o fräscha upp den lite innan 2an kommer i mars men känns onödigt att köpa en ny klädsel..
    det var en som svarade håaromdagen på en sådann fråga. Tror det var så att det inte blir bra för att tyget ej tar åt sig färgen. Lättare att køpa en ny klädsel
  • Kaxmaja
    Jennifeer skrev 2008-10-08 20:48:52 följande:
    Hej! Köpte en Uj igår, men glömde fråga om regnskyddet. Hur mycket kostar ett regnskydd?
    beror på vilket regnskydd du køper. Jag køpte ett Tullsa straxt under 300kr
  • Kaxmaja
    Susiepie skrev 2008-10-08 20:48:28 följande:
    Ni som köper NYA Uj vagnar då o då hur har ni råd tar ni på avbetalning eller hur gör ni ?
    køpte en i USA= BILLIGT
  • Kaxmaja
    Tirre skrev 2008-10-09 09:06:15 följande:
    En liten snabb fråga...Går det att åka vanlig rulltrappa i affär med UJ-syskon vagn?Tänkte åka in till stan första gången nu och man vill ju inte skämma ut sig med att fasta i rulltrappan!
    Här i Oslo är det barnvagn förbjudet skyltar över nästan alla rulltrappor
  • Kaxmaja

Ni som har douon. Har ni någongång upplevt den för stor? Att ni inte kommit in osv?

• Kaxmaja
    fructizz skrev 2008-10-09 11:39:34 följande:
    hej allihopa!Hoppas verkligen ni kan hjälpa mig, ni proffs!vet ni någon hemsida där man kan beställa uj åkpåsar (guld o silver) från Usa??Med leverans i USAHoppas på hjälp!Mch Michaela
    jag letade som en tok efter UJ åkpåsar i USA i september hittade endast svarta och sand färgade. Men googla och se vad du finner nu. Mountain buggy sleeping bag heter dem
  • Kaxmaja

Vad har ni för lås till era vagnar?

• Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-09 18:08:59 följande:
    ett vanligt långt skruvligt lås . Köpte det för 130 spänn på babyland så det är inget värstinglås direkt men dock ett lås
    oki doki
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII