Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

SooJuicy skrev 2008-10-06 18:32:22 följande:
    Vågar inte ha ställbart på syskonvagn, blir sån belastning. Vet att pinnen finns under men blir ju ändå så att man tar i handtaget (men den verkliga anledningen är att jag tycker det är så ugly, finkänslig för detaljer och stilrenheten försvinner där )Lika allergisk mot de nya liggdelarna, påminner om nåt från 80-talet och jag som absolut vill ha en ny liggdel men gamla modellen
    oki
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-06 18:39:10 följande:
    få igenom?. gör som jag, hota med fler barn...funkar alltid
    hmmmmmmm nja vet faktiskt inte om den fungerar här just nu
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-06 18:43:25 följande:
    vill han ha fler?!!
    ja då hur många som helst
  • Kaxmaja
    trebarsmamma skrev 2008-10-06 21:08:41 följande:
    pulmones du har ingen bild på den skinn som du köpte, vet inte vad jag ska skaffa för åkpåsejag vet inte vad jag ska skaffa för väska till min nya uj
    jag älskar min saddlebag
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-06 21:10:06 följande:
    Är nya (singel) uj 09 mkt bättre än 08:an ?
    de beror ju på vad man tycker om førändringarna, Fullt liggläge, flaskhållare & rød markering på bromsen. Annars ska det väll inte vara några skillnader
  • Kaxmaja
    trebarsmamma skrev 2008-10-06 21:11:25 följande:
    Angelzezzan hur ser den ut hehe
    kolla i bildtråden
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-06 21:11:39 följande:
    hur mycke väger de andra vagnarna?
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-06 21:17:13 följande:
    Cangaroon vet jag inte, hittar ingen fakta om det om vvad hela vagnen väger men teutonian väger ca 21,5 kg.. tuungt Borde väl bli lite skillnad ? Eller blir det inte så mkt lättare trots att det skiljer så många kg?
    då hade jag lätt valt UJn. Självkalrt måste de bli skillnad att dra en vagn som väger 21kg mot en som väger 14kg
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-07 18:03:43 följande:
    Någon som kan hjälpa mig med en fråga?Jag har en UJ singel 08, står 08 på kvittot. Men när jag tittar på mammarazzis hemsida så står det "Nu är dom här, 08:orna" Sen mugghållarna m.m Men jag fick ingen mugghållare. Eller skickar de bra med en mugghållare nu, är det nåt nytt? Eller är deras 09:or ???
    den nya modellen heter oxå 08a. Super snurrigt. Så de finns lixom 2 olika 08modeller. Den gamla som ser exakt ut som 07an och så nu den nya 08an. Super konstigt de borde kalla den nya för 09 men men
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-07 18:32:31 följande:
    ah ja jag vart förvirrad för jag ringde ju dom och dom sa att de är de absolut nyaste. och jag har en 08 som ska vara exakt lika som 07:an *s* Hade vart lättare om de skrivit 09:a.. men dom kanske inte ville ge den andra 08:an ett eget namn eftersom den var som en 07:a Nu vart jag ju sugen på en av de nyaste (09) på singel med haha... kan man bli sådär snurrig.. så man vill ha nyaste "årsmodellen" hela tiden... suck
    mJa de e super förvirrande. Hade varit mycke enklare om de kallat nya 08an för 09. För jag tror knappast de kommer släppa någon ny modell 09.
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII