Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Bula på magen skrev 2008-10-02 09:16:49 följande:
    samma strul för mig!
    super irriterande. Hala datan låser sig før mig. Så har det varit sedan i somras då de uppdaterade den. Ibland fungerar de ddock bättre så man iallafall kan se lite men de tar otroligt lång tid. Bläää
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    LabLover skrev 2008-10-02 10:17:03 följande:
    Fungerar bra för mig!Såg att de nu säljer dynorna i USA också. De hade även en bild där mugghållaren syns. Är den bra? Ser lite trist ut tycker jag. Visst är varukorgen annorlunda också? Hur upplever ni som har den nya det?
    kors i taket nu fungerar den før mig med
    Men de har gjort om så nu ställer man ju in sitt land. Så jag kommer in på den norska. Men allt står på amerikanska
  • Kaxmaja
    LabLover skrev 2008-10-02 10:22:46 följande:
    Det är bara att ändra land.
    japp och när jag skulle gøra de så sket det sig igen. Grrrrr
  • Kaxmaja
    lilla bunny skrev 2008-10-03 15:45:25 följande:
    Vad är en bumperbar? Med risk för att va korkad...
    bygeln barnet kan ha framfør sig i vagnen
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-03 18:43:52 följande:
    Vet ni var man kan beställa nå snygga sittdynor till UJ? På nätet. Behöver inte vara deras egna märke, men bara att den passar gamska bra iaf
    kolla på køp och sälj här och kolla på blocket dåar finns det privat personer som syr och säljer. Annars kan su ju sy en egen
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-04 20:44:51 följande:
    har era större barn accepterat lutningen på ujn? ser jämt barn ute på gatorna som kämpar med att sitta rakt upp liksom
    Samuel diggar de. Han lägger upp fötterna på bumpern och softar
  • Kaxmaja

Någon som har vantarna?

• Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-04 21:01:01 följande:
    men din groda är inte "en större unge" . Din är lite yngre än min tjockis Jag menar de där 1-2 åringarna....kanske äldre tom. Ofta gillar de mindre barnen lite halvsittläge. Medan de större vill sitta för egen maskin...typ 90 grader mellan ben och rygg
    hi hi såg inte att du skrev större barn sorry *gnuggar ögonen och stoppar in linserna*
  • Kaxmaja
    pulmones skrev 2008-10-04 21:08:59 följande:
    lööv ja!
  • Kaxmaja
    Shirley skrev 2008-10-05 17:58:28 följande:
    Syskonvagnen på mammarazzi.nu - det är en 08 står det, kostar strax över 7000 om man loggar in och får rabatt. Men är det ställbart handtag på 08 syskonvagnarna?
    de nya kallas 08. Maila och hør om det är de nya 08orna. Men de tror jag de e
Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII