• rubicon

Långtids mammalediga i Uppsala??

Ja, nu är det tisdag. Och alla mina planer är liksom lite omkullkastade. Skulle få besök i helgen av pappa med sambo, de ska lära oss tapetsera. Men nu kommer de redan imorgon! Det tyckte de var en bra idé! Så nu blir det lite panikstädning och mathandlande imorgon istället. Så jag får tyvär passa på hela träffen. Hoppas ni andra får kul.

• rubicon

Någon träff denna vecka?? Är sugen

• rubicon

Florian är på väg att bli sjuk idag, det lär väl bryta ut imorgon! Men till nästa vecka lär det kanske ha läkt ut. Min öppnis är stängd nu i tre veckor, så jag är mer ivrig än någonsin att få till några träffar.Vilken dag i veckan som hellst!

• rubicon

Pust och puh! Har blivit lika sjuk som sonen, snuvar och nyser ikapp. Men hoppas ändå krya på mig till slutet av veckan. Någon som tycker en träff på torsdag skulle vara kul? Lite stillsam sådär...

• rubicon

Hm, ingen respons... Om jag gör så här då? Jag föreslår en träff inne i stan på torsdag kl 9.30. Vi tar en sväng till stadsparken och låter barnen busa, fikar lunch på café och tar en prommis efteråt då trötta barn kan tupplura och vi skvallra lite med varandra. Hur låter det? Träffas utanför Åhlens, utgången vid lilla torget med McDonalds.

Någon som hänger på?

• rubicon

Kul! Hoppas du kan komma (hoppas det inte var något allvarligt din kompis ska opereras för) Och hoppas någon till hänger på också...

• rubicon

Bara lilla jag: Men då kan du säkert komma och vara med oss först. Hon blir säkert inte sur över att vänta till em, även om hon vill ha sällis på torsdagen...

Lisa, jättekul!.

• rubicon

Ja, men då ses vi. Jag kan bli någon minut sen, bussen stannar ganska precis halv tio vid hållplatsen.

• rubicon

Kul, vi skrev precis samtidigt Jag har en röd kappa på mig och är rätt kort. Vi hittar nog varandra.

• rubicon

Ja, vi kommer att bli ett fint par

• rubicon

Jaha, mycket regn ute. Typiskt! Ska vi ses ändå?

• rubicon

Jag har funderat och jag ses gärna ändå, Florian vill ändå gå ut i regnet även om vi är kvar hemma. Kan lika gärna vara i regnet i parken nere på stan och då får jag i alla fall lite sällskap av någon vuxen. Och lite fika efteråt. Fast jag förstår om du inte vill...

• rubicon

Ja, det låter bra. Samma plats fast halv 11 istället?

Svar på tråden Långtids mammalediga i Uppsala??