Dominans, 24/7 och TPE
Åh, vad trevligt med en tråd om 24/7.
Har inte hunnit läsa igenom allt ännu men hoppas på att hitta likasinnade.
Åh, vad trevligt med en tråd om 24/7.
Har inte hunnit läsa igenom allt ännu men hoppas på att hitta likasinnade.
Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-29 07:26:25 följande:
Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-29 08:01:33 följande:
Helt ny
DD är ju icke sexuellt, alltså i vardagen men därmed inte sagt att man alltid har samma maktfördelning. Vet en del relationer där ena parten är dominant lite då och då, i eller ur sängen men inte alltid utan lite som det faller sig.
det där med "som naturen har skapat oss" tycker jag inte heller riktigt om. det känns för generaliserande som om alla kvinnor skulle vara undergiven alla män, knappast...tror att min läggning iofs är medfödd men ändå är det bara extremt få personer som jag känt att jag skulle vilja/kunna vara undergiven inför.
att läsa och diskutera är en mycket bra infallsvinkel. ni har mycket trevligt att upptäcka och utforska. förhoppningsvis kommer ni fram till att ni tycker om samma saker och vill ha det på samma sätt. lite avundsjuk blir jag nästan på det där, har det förvisso bra själv men lika spännande som det var i början är det sällan.
Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-29 14:59:00 följande:
Anonym (Calliphora) skrev 2008-07-29 16:30:47 följande:
Anonym (smiskad) skrev 2008-07-29 20:32:14 följande:
Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-30 07:49:19 följande:
Anonym (Helt ny :)) skrev 2008-07-30 09:06:08 följande:
en del av förra inlägget föll visst bort...
läsa om BDSM tycker jag är ett väldigt bra sätt att närma sig området och komma fram till vad man vill. läsa samma saker som sin partner och diskutera. visa något man läst och tycker om.
skriva är också bra, vad man känner, tänker, hoppas och drömmer om och sedan låta sin partner läsa.
förresten är sådant trevligt även när man känner varandra och vet vad man vill:)