Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

jag försöker träna 3 ggr i veckan spinning,core tisdagar,kondition torsdagar,styrka fredagar
    leende guldbruna skrev 2008-08-12 14:13:40 följande:

Tack tack!!ja känns helt underbart, gått ner ett till hur går det för dig?motionerar du??
  • Maddisen80

japps jag unna mig melon eller äpple eller morot när jag träna annars blir man yr. trist att ha diskbråck

Muminski skrev 2008-08-12 19:55:45 följande:
    Ambitiöst värre Önskar att jag hade tiden.. och möjligheten, förtillfället har jag diskbråck säger doktorn..ont ont ont.Men om du tränar så mycket behöver kroppen kolhydrater, så unna dig en frukt då o då
  • Maddisen80

jo jag bruka se på okänd diagnos på tv4fakta det är rätt intressant och se vad det ställer för olika diagnoser

Muminski skrev 2008-08-12 20:00:23 följande:
    Jaa skittrist och ont! Men jag är själv skeptiskt till doktorns diagnos... men men... ska utredas vidare... har ju haft ont sedan februari men tränat och promenerat som en toka för att alla sagt att det ska bli bättre men det har det inte blivit.  Jobbigt när lillen ska bäras o kånkas på.
  • Maddisen80

Här får du applåder utav mig ,jätteduktig

Muminski skrev 2008-08-12 20:07:02 följande:
    Ja jag håller med Det finns en massa tokiga saker.Idag måste jag få vara lite mallig, för jag har varit så tokhungrig och sugen på pasta,bröd och sylt ja allt man inte ska äta och jag tog en riven morot istället. Applådera gärna
  • Maddisen80

jag ska på toa sen koka kaffe åt min sambo

Muminski skrev 2008-08-12 20:17:08 följande:
    Tackar och bockar *ajaj säger ryggen* Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa en bok och lyssna på regnets skvalande.
  • Maddisen80

Fläskkött är de det jag äter mest och kyckling med

JewelGirl skrev 2008-08-14 08:18:29 följande:
    Allt kött, ju fetare desto bättre. Så helst fläskkött tex. Nötkött får man komplettera med mer fett, fisk finns både fet och mager. Fågel är oxå rätt magert, äter du kyckling så ät även skinnet oxå.
  • Maddisen80
    Svar på #788
    baktokig,välkommmen hit, hoppas du kommmer trivas här,grattis till din viktminskning
  • Maddisen80
    Svar på #795
    Undra om lchf fungerar när man har ibs, men jag få prova, jag skriver ner en matdagbok vad jag klara av att äta och inte äta
  • Maddisen80
    Svar på #808
    angelica77 tackar så mycket för ditt svar,då kan jag äta lchf i lugn och ro,men pasta,ris,potatis kan jag ej
Svar på tråden LCHF tråden 3