Inlägg från: Hägris |Visa alla inlägg
  • Hägris

LCHF tråden 3

på vilken sida kunde man läsa om varför det är så bra med animaliskt fett? och kött..

Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

jag googlar tack för tipset, jaa typ, har surat ihop på att en del inte kan ta till sig något alls utan bara mal på med egna påhitt, har absolut inget emot veggisar i allmänhet.

Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

jag googlar runt om kött vs veggmat... har det svettigt i kan du äta utan att blunda tråden..

lägger till dig igen!

Linda1976 skrev 2008-08-03 18:08:50 följande:
    Gud vilken bra länk, hur sprang du på den? Och du, jag kommer fortfarande inte in på din sida, det krävs lösenord i en windowsruta??
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    Svar på #384
    hittade felet hade lagt till en annan med samma namn fast litet L
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

japp *havedoneitberforeto* men jag blir galen på kortsyntheten vissa har.. hur kan man vara vegan men INTE miljömedveten? det fattar jag verkligen inte..

Linda1976 skrev 2008-08-03 18:19:10 följande:
    Jag är impad att du orkar! Du vet väl att du måste njuta av att se döda kossor för att kunna gilla biff? *tar mig för pannan*
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

kollar, jag kom just på att man borde kunna göra ischoklad? med mörk choklad kokosfett och vad mer har man?

Linda1976 skrev 2008-08-03 18:32:35 följande:
    www.markazits.com/diet/recept.pdfBra receptsida, även om det är en del kakor och annat med.
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

och där stod det =)

men det var så mycket sötningsmedel och proteinpulver det är två saker jag försöker undvika så mycket som möjligt.

Hägris skrev 2008-08-03 19:06:48 följande:
    kollar, jag kom just på att man borde kunna göra ischoklad? med mörk choklad kokosfett och vad mer har man?
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

det tror jag ost är min räddare många dagar=)

Fjällräven skrev 2008-08-03 19:24:30 följande:
    *möööööh* jag är jättesugen på någe...Tror jag ätit för lite fett idag! Hmmm....kanske blir bättre om jag knaprar i mig lite ost?
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris

står det inget på livsmedlesverket?

Linda1976 skrev 2008-08-03 20:02:53 följande:
    Men var hittar du den faktan? För länken tidigare var ju ett inlägg från en "vanlig" människa i en tråd, jag vill gärna hitta det nånstans i en vetenskaplig tabell liksom
    Men SUUUUUUUG!
Svar på tråden LCHF tråden 3