Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

Svar på #2226
    maggisen välkommen hit,hoppas att du kommer trivas här
  • Maddisen80
    Svar på #2202
    smurfan 81 istället för ris kan du riva blomkål på de grövsta sidan av rivjärnet sen låta de koka 7 min så har du blomkålsris, sen kan du även göra blomkålsmos
  • Maddisen80
    Svar på #2251
    Oj vad de är svårt att hinna med nu och läsa om vad ni skriver när man praktisera sen träna sen vill man ju umgås med sin sambo :=) Hur är de med er alla då ?
    Får man äta cevapcicci=?
  • Maddisen80
    Svar på #2277
    Ellebelli du får köpa såna ketosstick på apoteket, eller så kan du känna på din andedräkt och man få metallsmak i munnen ,illaluktande urin
  • Maddisen80
    Svar på #2281
    bzz hejsan jo de är inte lätt med kosten,tar ett tag innan man vänjer sig.
    Du kan köpa proteindryck eller äta ägg,kyckling, undvika pasta,bröd,ris,fil
  • Maddisen80

Tackar så mycket för ditt stöd ,då ska jag kolla innehållsförteckningen ,hur är de med dig annars ?

Kenzie skrev 2008-09-25 09:19:34 följande:
    Njae ja kan inte säga att det smakar som bröd, men det är gott och funkar super som brödsubstitut.Maddisen80: Så länge det inte är ströbröd i så borde det vara okej. Köper du färdiga är det säkerligen mest skit i, men kolla innehållsförteckningen isf.
  • Maddisen80
    Svar på #2265
    När jag är bortbjuden då bruka jag säga som de är att jag äter enligt lchf så förstår det
  • Maddisen80

grattis till din viktminskning,det är ju superbra jobbat, kan du visa mig hur man gör ?=)

troja80 skrev 2008-09-26 17:07:41 följande:
    Tjoho! Har ätit lchf i 5 v nu och nådde målvikten idag! Väger 64.8 och målvikten var 65!!!!(vägde 71.3 innan) Väger numera som innan grav(bf 2/5) sååå glad Dock hänger magen vid knäveckena men det är väl en träningsfråga......
  • Maddisen80
    Svar på #2328
    Jag åt inte bra igår ,åt en kycklingsallad sen drack cider, kan någon ge mig örfil ?
Svar på tråden LCHF tråden 3