Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

LCHF tråden 3

Svar på #959
    Kaiza, jo det är härligt med akupunktur ,det är så avslappnande tycker jag.
  • Maddisen80
    Svar på #973
    Drömhus grattis till din viktminskning,det är ju jättebra jobbat, vad bra att du kunde ta sambons dator
  • Maddisen80

Grattis till din viktminskning,det va ju bra jobbat,peppkramisar till idg

JewelGirl skrev 2008-08-21 09:11:34 följande:
    Har varit bortrest hos släkt och vänner i 6 dagar. Kom hem med 0.1kg minus så det gick ju bra trots att jag inte var lite strikt som hemma. Åt av en del godsaker men tog bara en lagom mängd beroende på hur "farligt" det var.
  • Maddisen80
    Svar på #980
    Kattmor, det är inte mycke du äter till grönsaker tyvärr , japps så kan man känna när man sakna kolhydrater så känner du dig svimfärdig så tycker jag att du ska ta dit frukt .
  • Maddisen80
    Svar på #981
    fjällräven äter du kolhydrater såsom pasta ris, potatis då blir man sugen på sött efter maten
  • Maddisen80

man ska ju dricka 2-3 liter om man äter mindre än 500 gr grönsaker 1-2 liter om man äter 500 gr grönsaker

Fjällräven skrev 2008-08-21 20:21:16 följande:
    Svar på #986Kanske är det som är boven...Får börja dricka mer och se vad som händer
  • Maddisen80
    Svar på #990
    hejsan varför ska denna sida strula på kvällen för ;7 den hänger sig grr
  • Maddisen80
    Svar på #990
    Njuta vad bra att du inte blir panikhungrig du ska vara väldigt glad för det
  • Maddisen80

Vilka grönsaker får man äta då ,förstår inte riktigt ?

Kattmor skrev 2008-08-21 21:25:22 följande:
    Nej det är ju tyvärr inte mycket grönsaker man får äta om man ska gå ner i vikt Jag skulle gärna äte betydligt mera!Är det verkligen bra att äta frukt? enligt Skaldeman gick han ju t.o.m upp i vikt av lite frukt om dagen fast han åt GI noll för övrigt!
Svar på tråden LCHF tråden 3