LCHF tråden 3
Jag hoppar in har - har borjat idag! Har forsokt lasa sa mycket som mojligt i helgen men ska lasa har i traden med!
Maste saga att det ar forsta gangen jag gatt pa diet utan att vara sugen/hungrig, marks redan efter en dag!?
Jag hoppar in har - har borjat idag! Har forsokt lasa sa mycket som mojligt i helgen men ska lasa har i traden med!
Maste saga att det ar forsta gangen jag gatt pa diet utan att vara sugen/hungrig, marks redan efter en dag!?
Hur gor ni med avocado och tomat - raknas det som frukt? Kunde inte lata bli 2 tomater idag for det var sa gott till stekt halloumiost!
Andra dagen och det kanns jattebra! Har energi, magen ar inte uppblast och ingen huvudvark. Igar kunde jag kanna lite men inte sa farligt.
Sa kanner jag med - att alla blodkarl kommer proppas igen av allt fett Men sa ar det tydligen inte Mar fint dock!
Hittade denna skrift idag - jatteintressant - lite lang men du kan skumma igenom pa en timme: http://www.kolhydratiker.se/dokument/jenny_reimers.pdf
Oj vad det skrivs
Jag ar fortfarande helt lyrisk efter 3 dagars diet - ar inte hungrig, inte sugen, inte trott, saknar inte det sota/brodet/pastan alls! Var knappt hungrig till lunchen, jag som brukar svalta framat 10-tiden pa morgonen Helt imponderad! Och inte brydde jag mig att min man at ris till rakgrytan, blomkal var jattegott.
Har ni nagra bra lunch-tips? Som ar latt att ta med till jobbet? Kanner att man inte kan ata aggmuffins varje dag
Hm, menade imponerad
Troja - hurra! maste kannas skont!
Vill sjalv ga ner 10 kilo, forst 5 for da har jag i alla fall gatt ner de sista grav-kilona och sa garna 5 till sa jag vager som jag gjorde for en 7-8 ar sedan Vagde mig idag och sag ut som (har en gammal vag) jag gatt ner 1 kilo, pa morgonen, men kanner mig lattare och magen ar mindre.
Fredag idag sa har unnat mig ett glas rodvin och en rejal bit brieost! Och vi ar lite lata pa fredagen och koper take-away fran affaren, hittade faktiskt en fardiglagad indisk raggryta utan mjol eller socker som jag snart ska prova, men med mycket gradde och kokosmjolk, mums!
Hur gor ni med vin? Unnar ni ett par glas till helgen eller ar ni mer strikta?