Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej alla, vi har dragit ut på pappas lantställe med mobilt bredband! Jippie! Typiskt nog har det regnat hela dagen - förra veckan när vi var i stan och jobbade var det 30 grader och sol. Men men, man ska ju inte klaga.
Trist med mens mammarazzi!
Och BP: hoppas att det inte var mensen utan en smärre blödning i samband med att du skulle haft mens och att du istället har bebis i magen!
mw: tack för tipset om gelen! Ska definitivt inhandlas. Det är mycket bättre nu, den där tabletten jag fick av doktorn måste ha hjälpt något helt enormt. Sedan läste jag i DN idag att en studie visat att kvinnor som använde ekologiska bindor och tamponger hade markant mindre besvär med klåda osv i underlivet än kvinnor som använder "normala" mensskydd. De ekologiska innehåller tydligen 100% bomull, vilket inte vanliga mensskydd gör. Jag får ALLTID besvär i underlivet just efter mens, så nu ska jag helt gå över till ekologiskt. Någon som använder ekologiska mensskydd härinne? Är de mkt dyra?
lillaD: jag förstår verkligen att du är deppig! Det är med full rätta, du är en sådan kämpe som gått igenom alla dessa mf och därtill skriver avhandling. Men även en kämpe måste få bli less och arg! Känns det något lugnare med skrivandet, har du fått mkt gjort under sommaren? Jag kör nu med metoden att avhandlingen inte kommer att bli världens bästa, men den blir så bra som jag mäktar med helt enkelt. Jag har sänkt ambitionsnivån rejält sista året pga allt som hänt. Kort blir den också, under 250 s! Och om det kan vara någon tröst är det nästan ingen som orkar läsa avhandlingar när de väl är klara