• Bling1975

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Poppy - jag syr inte alls men jag vill...

Har en vanlig symaskin men bor i trikåkänningar så jag har aldrig sytt kläder på den, bara gardiner och annat trist. Just nu är det något fel så den måste på service innan jag kan göra något mer. Nu blev jag så inspirerad av alla duktiga tjejer i sytråden här på FL som syr de mest underbara barnkläder. De har ett gult tyg med vita elefanter som är en replika från 70-talet. Jag har själv en body i det på ett studiofoto när jag var 8 mån. VILL HA!

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

LillaD och BP, att ni har fått vänta så länge på nya plus, inte rättvist alls! Hoppas verkligen att det tar sig för er båda snart! Kram

Lilleskuttan, ååh va skönt att det ser bra ut nu och att du får röra dig lite igen! Grattis!

HK, hoppas de hittar något enkelt och fixar dig snabbt!

Cia, spännande med nedräkning! Vet du att det är en liten pojke eller tror du bara det?

• Bling1975

Det är två veckor kvar för oss, spännande att se vad de säger! Måste läsa på lite mer innan så jag har koll på läget bara

• Bling1975

BP - hoppas plusset tar sig om någon dag! Men va roligt att det äntligen blev ett för dig. Ska hålla tummarna att det går bra nu.

Spirit - trist med minus när man hoppas slippa IVF. Kram!

• Bling1975

Cia - spännande! Håller tummarna att allt går bra och att du är hemma med en liten bebis snart.

a80 - va roligt att det fortfarande går bra för dig, lycka till idag!

Själv ska jag åka och jobba idag för nu är min supersemester slut

• Bling1975

Mamarazzi - håller med! Ytterst dålig design med mensen. Inget regn hos mig bara en massa jobb...

BP - hoppas det går bra!

Menskopp har jag hört ska vara bra men har aldrig provat. Innan den här karusellen hade jag så sparsam mens att jag sällan använde mer än trosskydd. Nu kanske det är något att fundera på.

Lilleskuttan - härligt att det går bra!

Krusbär - hur går det för dig?

• Bling1975

HK, precis, innan IVF och alla mf och hormoner hade jag mens i max 3 dagar och bara lite blod. Nu känner jag av ÄL så det knakar och blöder ofta i över en vecka och måste byta skydd ofta. Störigt som fan. Jag har ju inte ens någon nytta av min ÄL eftersom P är steril nu.

Cia, härligt med ett max datum! Så roligt att vi snart får veta vem som bor i din mage.

Kram på er alla!

• Bling1975

Cia, du har så mycket energi att jag blir helt matt. Förlossningen lär väl bli en "promenad i parken" för dig.

A80 - grattis!

Snart är första arbetsdagen slut, men den har iofs mest bestått av att städa undan allt bråte på skrivbordet så man kan sätta fart imorgon...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7