• Bling1975

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Mitten av augusti är det dags

Har du hämtat dig från latteincidenten?

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Natti natti!

Jag passar på att njuta av att vara den kvällsmänniska jag i grund och botten är, för jag hoppas ju på att det ska få ett slut snart...

• Bling1975

Håller tummarna för våra ÄL tjejer!

Själv så ska jag passa på att jobba idag så jag kan vara ledig nu när värmen och solen ska komma.

Att du orkar Cia i värmen med magen, har ju inte haft någon själv men min goda moder svimmade flera gånger när hon väntade mig. Det var supervarmt i augusti när hon var höggravid. Hoppas det blir fina blommor!

Lycka - ha en skön minisemester!

• Bling1975

Jag har typ semester, men har några projekt som måste vara klara till början av augusti så jag passar på att göra lite då och då...

• Bling1975

Spirit - hoppas du känner rätt! Jag är en tjuvtestare utan dess like, vid minus kan man leva på hoppet, vid plus kan man bli glad snabbare - mycket smart!

Mamarazzi - ingen aning, jag har bara haft svamp en gång och hade inte en tanke på att ha sex för det var det läskigaste och oskönaste jag någonsin varit med om - aj aj aj. Hoppas det går bättre för dig så du kan utnyttja din ÄL.

• Bling1975

Hallå i sommarvärmen!

Jag har just kommit på en ny fråga till er mina kära vänner och veteraner. Vilka prover togs på era män i samband med missfallsutredningen? Jag förutsätter att det är en del blodprover, men behövde de även titta på spermierna? Vi har ju bara två strån frysta och vill ju inte tina ett i onödan för då måste de ju slängas.

Mamarazzi - snyggt jobbat, det var det där j**la kliet jag kom ihåg, förvisso hade man gärna kört in en diskborste så det kanske fungerade med något annat också Håller tummarna för fint resultat!

• Bling1975

Cia - och det gick ju bra för er

Men jag är faktiskt lite orolig eftersom jag har hittat lite info om att missfallen lika gärna kan bero på spermierna och det är ju där de flesta av våra problem ligger

Hela tråden verkar i alla fall ha semester, i vanliga fall kan man ju inte vara ute några timmar utan att ha några sidor att läsa ikapp. Hoppas ni njuter av det fina vädret!

• Bling1975

a80 - hellre på pottkanten med hopp i magen än nere i pissiga potten

• Bling1975

Tiden springer verkligen iväg Finesssan, tycker det var igår du var höggravid med klåda och allt. Ät något gott så lilla V får "tårtmjölk" på sin födelsedag!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7