HK, jag tog 5000 IE då. 13500 var jag uppe i som mest när Dr B fick säga sitt. 5000 är dock det vanligaste när man inte har några större problem med proppar osv. Läkarna på specen var väldigt skeptiska till min höga dos och tyckte inte om det. Det är möjligt att det hade räckt med 5000, men det får jag aldrig veta.
Cia, det låter som om ni har det bra. Härligt. Det har väl hjälpt så där med allt. Aku har vi inte provat. Fick ändå känslan av att läkaren sist inte tyckte det var en sån stor affär utan att hon skickar remiss mest för att lugna oss. Hon hade varit med om en del bebisar med samma problem och där hittade de aldrig några fel. Kan vara att nerverna inte riktigt är med än eller att tarmarna jobbar lite långsamt. I vilket fall är det hemskt att se hur påverkad och ont hon får.
Bling, vad pysslar du med? *drömmer om ett eget pysselrum fullt med pärlor*
Vi var på bröllop igår. Vigseln skedde ute, i Ekotemplet i Hagaparken. Väldigt fint. Mitt i maten fick vi bryta upp då Vida bestämde sig för att det inte var kul längre. Så är det med en ny boss i familjen. Det var iofs inte helt oväntat. 100 pers och ett väldans liv. Blev väl för mycket.
*vinkar till lillaD*