Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Åhhh Idun, Grattis Grattis Grattis!!!! Vad härligt!
Också nyfiken på hur planen är nu?
Åhhh Idun, Grattis Grattis Grattis!!!! Vad härligt!
Också nyfiken på hur planen är nu?
vilken pärs a80!!! Förstår så väl ert beslut att åka till akuten och vad skönt att ni fick träffa en förstående läkare, och såklart så underbart att allt var som det skulle!!!
Bling - skönt att det gick bra med provtagningen.
Idun - f*n att du ska blöda, jag säger som de andra. Unna dig att ta det lungt och ligga ner, om du mår bra av det! Måtte det inte komma något mera!
a80 - inte du också! När ska ni på nästa vul? håller tummarna!!
Kajolajo - välkommen till oss! Men väldigt väldigt tråkigt att du måste vara här.
mw - hoppas att kuren gör susen nu!
cia - hur går det med allt? Är M. fortfarande hemma?
Själv har jag en riktigt dålig dag idag.
Jag har tidigare berättat om tjejen som jag tidigare betraktat som min bästa vän, som blev gravid i samband med vår 2:a ivf och som när jag fick mitt 3:e mf och mådde som sämst slutade höra av sig helt. Idag, efter att inte pratat med henne sen i Januari, fick jag ett mms på deras dotter som de fick idag.......
Kanske jag som överreagerar men jag tyckte att det var oerhört tanklöst gjort och jag blev väldigt illa till mods, inte över att de fått barn men att tanken att det kan få mig att må dåligt inte ens finns.
Ja, man kan tycka att hon borde ha hört av sig för läääänge sedan, jag hade verkligen behövt henne. Men hon kanske tycker att jag borde hört av mig till henne och hört efter hur hon mådde......
Cia - du kanske har fått ett du med?
Jag förstår att du är sliten, det måste vara påfrestande för kroppen.
Pyret mår bra?
Bling, vad du är duktig!
Jag gör tappra försök själv med vikten men det är svårt. Igår var jag faktiskt på
gymmet (!!!!!) så min målsättning nu är 2 dagar i veckan med jogging och 2 dagar på gymmet, vi får se hur det går.
Kajolajo - vad tråkigt att få det konstaterat även om du själv redan kännt det
Skönt dock att du kände att du blev bra mottagen, hoppas att du kan få hjälp nu! *kram*
DND - vad tråkigt både för er och DrB att han blivit sjuk, det är jobbigt när man väntat och sett fram emot besöket att det sen inte blir av.
Vilken pissig dag du haft! Det skulle ha varit roligt om du hällt salladen över henne tycker jag *fniss*
Bling - bra med sysselsättning, kul att få nya plagg!
Finns det någon extra bra butik i Söderköping?
Själv har jag tagit upp mitt pärlande igen, och svängt ihop 3 (enkla) halsband till helgen då jag ska iväg med jobbet.
Idun - skönt att blödningarna hållit sig borta! Håller tummarna hårt inför onsdag!!!
Poppy - håller tummarna!
Lilleskuttan - grattis till v.15, det måste vara otroligt skönt!!
Krusbär - visst är det jobbigt att vänta, men om det kan hjälpa så.......
skönt att akupunktören är säker på sin sak!!
LillaD - Hoppas kan man alltid! Det borde väl fungera perfekt nu när du har tankarna på annat, eller??!!
Vi kommer att dra igång en fet i september, mensen är beräknad till ca:sön, och mensvärken har redan börjat så då börjar jag med sprutor i nästa vecka och sen är det ca:2 veckor innan vi får tillbaka ett embryo, om det klarar upptiningen.
Det verkar som det är många itråden som är krassliga, här har maken legat i 2 dagar men jag hoppas att jag klarar mig. Krya på er tjejer och trevlig helg önskar jag er alla!
Bling - kul! ja, visst är det mysigt med utflykter.
Jag är också både spänd, exalterad och livrädd över att göra fet. Jag vill inte ramla tillbaka och börja må sämre igen, det orkar jag inte. Jag försöker se detta fet som en transportsträcka, när vi misslyckats med detta kan vi starta upp på HS där vi kommit fram i kön, om inte det räcker att tina upp endast ett embryo såklart. Just nu gör jag mitt bästa för att inte försöka tänka alls på det och hittills har det gått bra, det bli såklart svårare när jag börjar spruta.
Nu ska jag ge mig iväg till gymmet!
Cia - du är vilkommen hit och pärla när som helst, bara du orkar.
Ja, snart börjar resorna igen, jag kommer gärna förbi om vi får ihop det. Jag ska ju börja jobba snart igen också.
bling - jag har också kännt mig skeptisk till HS tidigare, men nu har jag hört flera som varit väldigt nöjda med dem och fått prova långtidsodling och andra metoder än tidigare. Dock inte alls lika privat som på cvl har jag hört, där alla får ett varsit rum att förfoga över så länge man tycker att det behövs.
bp - tack!
mw - just nu kör jag ren styrketräning med maskinerna i gymmet och är ute och springer. Men till hösten är planen att byta ut springningen mot konditionspass.
Jag är en riktig periodare när det gäller träning, men när jag väl kommer igång då kör jag järnet, men när jag lägger av så gör jag även det med besked!!
Trevlig helg alla trevliga tjejer, nu åker jag iväg för helgen!
Poppy - GRATTIS!!! Underbart!!!
a80 - stort grattis till vul, det måste vara underbart att se sin lill* jobbigt att blödningarna måste vara där och ge dig oro, hoppas att de håller sig borta.
lillaD - beklagar också förlusten av din lillebror, det måste varit tufft för hela familjen.
Själv har jag haft en hyfsad helg, jag har ju inte träffat mina kollegor på lääääänge och det visade sig att den ena tjejen var gravid i v.21 men hon var mycket omtänksam och vi pratade om att jag tyckte att det var jobbigt och hon sa att även hon såklart tyckte att det var jobbigt att hon var gravid och inte jag, så skulle det ju inte vara, så där kom det lite tårar. Sen kom det även lite, eller ganska många, tårar på kvällen efter några glas vin, men nu är det gjort, nu har jag träffat dem, fast chefen (manlig) pratade knappt med mig på hela helgen, jag tror att han är livrädd över att jag ska börja gråta, och han har nog ingen aning om hur han då skulle hantera mig.