Hej godisar!
Härligt vad det skrivs, har läst och hängt med sen vi kom tillbaka från båtåkandet i lördags kväll men inte tagit tag i att skriva.
LillaD - Tack gumman, det är ganska ok med mig! Och du har varit på bröllop du, hoppas det var roligt.
a80: Har glömt men tror inte jag grattat till plusset, GRATTIS!
Hella: Grattis till VUL:et.
Poppy, HK m fl - Skit med mens- och cykelstrul
Hur har det gått för Sandra tro?
Lilleskuttan och Snozie: Bläks för illamåendet även om det är för en god sak.
Krusbär: Kul att höra från dig. Vad spännande och hoppfullt det låter med din akupunktur. Vill gärna höra mer. Hur går det med provresultat för din del? Funderar också om jag ska testa och har kollat upp på nätet om det verkar finnas ngn bra i Lkpg med rätt inriktning. Svårt, vill helst ha fått en rekommendation om att någon ska vara bra innan jag lägger ut pengar. Någon som vet någon bra akupunktör i Linköping??
mamarazzi: Hoppas det har vänt nu med svampeländet. När det gäller sjukskrivning har jag inte varit det någonting under det här senaste året med alla MF, även om jag också funderat på om det hade varit bra. Har iof pluggat och kunnat styra mer själv men även det blev ju lidande. För ca 5 år sedan fick jag en utmattningsreaktion/gick in i väggen eller vad man vill kalla det med sjukskrivning som följd i ca 1 år. Har också fått erbjudande om flera jobb efter det att sjuksrivningen funníts med i mitt CV och jag har inte upplevt det som att det har varit ett problem. Jag tror att om man själv accepterar att det har varit som det har varit oavsett om det är MF eller annat och inte skäms för det och är öppen och ärlig tror jag inte att det kommer vara avgörande om du får ett jobb eller inte, och om det skulle vara det tänker jag att det inte är en arbetsplats jag skulle trivts på ändå.
DND: Kram på dig, tråkigt om det är tungt. Hur är det, skulle inte du till Karolinakliniken i dag eller har du skippat besöket? Och en fråga, har du väntat på kromosomanalys-resultatet i 1,5 månad utan att få svar?
Vi ska till Karolinakliniken i morgon och få svar på de tester vi kunnat ta hittills (j...vla mensen har inte dykt upp för mig heller så jag joinar övriga i mensstrulsträsket så cykeldag 3-proverna har jag inte kunnat ta.) Hade hoppats (eller inte, beroende på resultat) att få svar på kromosomanalysen också. Men det provet tog vi för drygt 2 v sedan och det kanske är naivt att tro att det ska vara klart isf?
*Kram till alla övriga*