• mammawannabe

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Tour de France: Är superkaxig här hemma, redan när spanjoren som åkte fast för doping idag vann med värsta rycket här om dagen, så jag att han var dopad. Det behövde man ju inte vara Einstein direkt för att fatta men det roliga är att sambon (som är mycket intresserad) menade att det var han inte, moahaha!

• mammawannabe

Inga försök, bara nöjesmys. Jag vågar inte förrän jag har har fått några slags provsvar att hänga upp det något sargade psyket på innan vi försöker igen. Och vi ska till Lucina först den 20 aug, så innan dess blir det inget skjuta skarpt.

Hur går det själv, är du i ÄL-tider nu eller hur är det?

• mammawannabe

a80: Vad härligt med semester äntligen för dig, det är du verkligen värd. Du verkar verkligen haft det tufft på jobbet länge.

Och att lämna Linköping är absolut rätt så här i sommartiden, finns det nån stad som blir så tråkig och folktom som Linköping på sommaren?!

Ha det så himla skönt och vila upp dig ordentligt!

• mammawannabe

LillaD: mitt under pergokur, innebär det att mannen din hinner komma hem innan det är ÄL då? *hoppfull*

• mammawannabe

LillD: Hans viktigaste jobb är på hemmaplan, det är bra att han håller sig hemma avgörande dagar i månaden.

Ja, det känns ganska skönt med lite paus i verkstan, behövde det mer än jag riktigt fattade själv känner jag nu.

Ska katten och du dansa på bordet i helgen nu när råttan är borta, eller vart det fel nu... Flört vill mest säga att jag vill att din helg ska bli bra och inte een massa nsamhemmaångest, ska du hänga på jobbet?

Jag kommer titta in med glada tillrop till dig!

Dags att sova! Gonatt o kram!

• mammawannabe

Cia: Tack, vad omtänksam du är Kyss! Japp, ja ska komma ihåg att ta med provresultaten till dr B.

Idun: Till tre inatt, gud vad segt. Låter ju skönt ändå att det inte verkar vara nån infektion eller annat elände. Håller tummarna för graviditet-alternativet.

Lilleskuttan: Tänker på dig, håll ut nu över helgen.

Snozie: Vad gött med rejäla grav-symtom. Ha det nice i Gbg på hotellrummet. Flört

Strumpan: Grattis till semestern! Och kanske bara 2 veckor jobb efter det, låter perfekt!

Finesssan: Underbara bilder på en underbar tjej. Glad Fick en längtanskänsla när jag tittade på bilderna så stark att det riktigt sög tag i magen och det svindlar ett ögonblick när man tillåter sig att kännas vid sin bäbislängtan. Den dörren försöker i alla fall jag oftast hålla stängd för att inte gå sönder men ibland kommer den fram och det är bra oxå, då får man kraft att kämpa på när man påminns om att längtan är så stark.

LillaD: Tjoho! hoppas katten och du har det bra ikväll!  Kyss

• mammawannabe

Cia: Skit vad jobbigt med tappad plånbok . Aha, filmen var bra. Har funderat på att se den och det kanske får bli så då.

Dags för kudden, gonatt LillD och om det är nån mer vaken i tråden!

Kram!

• mammawannabe

*tittar in en kvällssväng*

Babblar-gumman: Usch vilken strulig och jobbig tid du har nu Ledsen. Så svårt att veta om det är just T som ställer till problem eller om det är kroppen som strular ändå.  *kramar om*.

Lilleskuttan: Superbra att det slutat blöda!! GladOch vad bra att det känns lugnt.

Mammarazzi: Hur gick det med "kattmagen", har det blivit mf än? Flört Och håller med Bling, klart du ska söka jobbet!! Finns så många faktorer som inte går att kontrollera eller planera för och man har ingen aning om hur det kommer bli, oftast inte som man tänkt sig är väl det enda man kan vara säker på. 

Cia: Något nytt på plånboksfronten?

LillaD: Status idag? Nu är det mindre än ett dygn till StoraH kommer hem eller hur? Nedräkningen kan börja, och du har väl inte sunkat ner hemma igen eller slagit ihjäl stackars katten i frustration? *kram på dig* Kyss

• mammawannabe

Stackarn, hon kanske oxå har det lite jobbigt just nu Flört. H kanske kan medla mellan er när han kommer hem??

• mammawannabe

LillD: Testar ditt trick som funkar på mig och försöker muntra upp dig o katten men en låt, som jag spisar just nu sen jag blev hooked från nån reklam på tv.

">

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7