• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Cia GRATTIS GRATTIS GRATTIS till ER lille SON

Snozie grattis tänk va tiden går super snabbt redan v10 :-O

babblar på: tycker också absolut att du ska ta progestronet i fall att det är så att blodprovet visar på förhöjt HCG. Förstår att du är knäckt men det klart att alla vi som är kvar ska "få" barn på ett eller annat sätt det är bara inte vår tur rikitgt än, gumman tänker på dig massor det räcker med olycka för oss alla nu!

spirit härligt med nedräkning till spraystart

s

• HoppetKärleken

Idun tack för hjälpen

Franka så trist med minus. Jag motionssimmar också, vill inte sluta med det med, va ska man göra?

• HoppetKärleken

Oj det blev fel

lillaD jag säger som idun lite feber och förkylning är positivt i samband med BIM nu håller jag tummarna så hårt det bara går!

Cia jesus så söt din/er lille grabb är!

lillskuttan förstår att det är nervöst att sluta med prog och pred!

Skönt att ni med underlivsproblem känner att det går åt rätt håll

Själv så har mensen kommit igång så det känns jätte skönt nu är det bara oron som funnits länge varför den är så sparsam nu för tiden? som hänger kvar, behöver max trosskydd i typ två dagar sedan är det över...

Känner med er Idun och Bling varför blir det inga barn!!!! Vill ha massor med!!!! *snyft*

• HoppetKärleken

lillaD ja nu är det att invänta nästa IVF som blir någongång i höst, sambon har en lång utbildning framför sig i höst och kommer inte vara hemma mycket så efter den är klar så kan vi sätta igång. Just nu känns det okej eftersom jag inte ens knappt har mens längre kanske jag kan göra något åt det under tiden eller bara låta kroppen vila och hoppas på att den hittar tillbaka till sig själv självmant, mindre troligt men hoppet är det sista som överger....

• HoppetKärleken

Skickar också en stor födelsekram till dig Franka!

DND jag hoppas du har rätt i det där med åldern jag plågar mig väldigt ofta med att jag började försent får man fråga hur gamla du är? Kram

• HoppetKärleken

saffran grattis till fina hjärtljud

Idun jag är inte heller ordinerad prog. och går också hos DrB du får gärna dela med dig när du pratat med honom om detta jag ska också ta upp det nästa gång jag träffar honom.

lillaD å denna skit mens när man inte vill ha den!

• HoppetKärleken

Bling hoppas så att din man blir lite bättre snart och att det vänder för er! Så du har påbörjat "enhetsjakten" och ett helt kilo sedan i lördags härligt tjejen jag började med viktväkteri nu i måndags när jag började jobba igen nu jädrans måste jag gå ner dessa IVF/sommarkilo jag lagt på mig, men kul det är det inte!

Poppy är din pappa lite bättre? Tänker på dig massor, känns som det finns nog med sorg i sin närhet inte behöver man såna tråkigheter också

lillaD *vinkar* till dig, hur är det har feber och förkylning släppt?

odd va härligt med lyckat vul, grattis

babblar på känner samma skepsis som du mot T trodde det var medicinen som skulle ge under, men ack så fel jag också hade har hunnit med två IVF med T och inget av dem med ett plus i sikte så långt ögat kunde nu. Börja tappa hoppet rejält och det är hela ett och ett halvt år sedan mitt sista mf, fy va deppigt det känns idag. Tänk om det aldrig lyckas och snart fyller jag 35 å då står det överallt man läser att chansen att lyckas bli gravid minskar drastiskt...., denna stress över åldern också....hur gamal är du?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7