• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Godmorgon alla trådvänner

Cia läste tidigare i tråden att den lille har vänt på sig så gött! och snart är det ju dax

Babblar på där satt den grattis till plusset jag håller tummarna för att det är starkare om någon dag! lillaD verkar ju haft rätt om nidis blödning

Finesssan: Det låter ju som en bra plan att bo kvar och ha råd att vara hemma dessto längre med Vida trist med hennes mage bara, har också hört att chocklad kan var förödande för bäbis magar så det får du sluta med bums! Kramis och hoppas det är lite bättre om någon dag...

Spirit skit med mens på semestern, men just nu önskar jag att min dykt upp på vår europa tripp så jag sluppit gå och oroa mig för att något allvarligt fel...När och var ska du göra IVF, är det första?

• HoppetKärleken

Strumpan härligt att du kommit så långt nu måste kännas skönt!

lillaD det måste bara gå för oss också tillslut men förstår att du tvekar det gör jag med...för mig är det 18 månader sedan sista missfallet

BP bort med blodet bort bort bort!!!! håller mina tummar att allt ska vara okej!

Finesssan förstår att det känns ovant att mannen ska gå till jobbet och du och Vida skall vara ensamma hemma. Kikade nyss i ditt bildgalleri, herre gud vilken guldklimp så söt hon är!

Nu gör mannen min en Mojito till mig gud så gott det skall bli sedan skall det serveras hemma gjord pizza och hemma gjord pizza sallad med vin till, låter gott va

• HoppetKärleken

Cia herre min gud så spännande så då var det dax! Lycka till!

Lilleskuttan så skönt att passerat de värsta mf risken, nu ska du se att allt går jättebra!

lillaD: ja just det jag har ju glömt att du äter Pergo, får nog stämma in i dem andras inlägg, man blir SKIT deppig av pergo, jag grät och grät när jag åt pergo och undrade om jag höll på att bli galen men sedan när jag hade ätit kuren färdig så bara släppte det. Jag hoppas du mår bättre snart gumman!

Läser om er alla med "uppfuckade" menscykler och misströstan om att det då inte heller kan bli något pluss. Lever i samma tröstlösa värld som er, önskar mig inget hellre än en fungerande menscykel just nu så hoppet kan tändas igen (dock bara lite eftersom vi aldrig lyckats själva utan endast genom IVF men mirkel sker ju för andra så varför inte för oss , även om det är mindre troligt ) Oj världens längsta prantes :-]

Krusbär när jag har en fungerande menscykel (vilket känns som evigheter sedan) så hade jag som du beskriver det, kunde känna av nästan samtliga cykeldagar, så det är nog helt normalt är min bedömning!

• HoppetKärleken

Bling hade du sparsammare mens innan du startade med IVF:en? För mig är det tvärtom sedan allt drog igång har jag knappt mens behöver max trosskydd knappt det ibland...

• HoppetKärleken

Godmorgon alla trådisar!
    Nu ska jag var på gyn om en timme och jag är så nervös att dem ska hitta något som inte ser bra ut och lika rädd för att dem inte ska hitta någonting, utan att jag bara ska vänta och se....denna väntan va den tär....

Hör av mig sen!

Finesssan: Så lilla Vida var förstoppad skönt att hon fått hjälp nu i alla fall och hoppas hon mår lite bättre.

lillaD känner absolut igen kompis strulet...inte kul alls, har som sagt ingen av mina två absolut bästa vänner kvar, jag brukar skylla på mig själv att det är mitt fel, men jag vet inte. En av dem försökte i alla fall hålla kontakten även om det var på ett udda sätt, hon ringde och skällde ut mig för att jag inte stöttade henne i hennes graviditet och jag var ärlig och sa att jag inte klarade det då jag hade nog med mig själv, den andra bara slutade höra av sig helt. Jäklar skitvänner vi har har *morr*
    En stor kram till dig lillaD, mår du liiiite bättre än?

Cia förstår att du går runt med en adrenalin kick på högsta nivå måste vara antiklimax att få åka hem igen och kanske vänta hela tre dagar?

• HoppetKärleken

Maryn välkommen hit!

Ego: varit på gyn nu och det hittades inget anmärkningsvärt små små cystor från sista IVF:en men det var helt normalt sa han och dem försvinner av sig själva. Bara härda ut och invänta mensen, fy för denna väntan...

• HoppetKärleken

Idun: Han jag går till är inte så talför och även om jag normalt inte har svårt att snacka för mig så blir jag som en mussla när jag träffar läkare, förväntar mig nog att dem ska prata och berätta vilket dem sällan gör. Så när han sa bara att han kunde se små cystor och att det var helt normalt efter IVF, och just nu ångrar jag mig jätte mycket att jag inte frågade mer, väntan är så olidlig...

Cia nu är det NÄRA!!!!

• HoppetKärleken

DND tyvärr kan jag inte hjälpa dig vad det kan vara för något men jag ville bara säga att jag förstår din oro men jag tror inte att det kan vara något farligt då hade dem ju sagt det när du gjorde undersökningen och hittade det. Hoppas du kan hitta på något och skingra tankarna ett tag.

lillaD hur är det med dig, tänker på dig!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7