• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Cia OJ är det redan dax för dig snart och föda när är det beräknat till? Oj oj oj så avis jag blir

Poppy Lee hoppas ni får några sköna och roliga dagar i Götet

DND ja som sagt jag är benägen att hålla med om att vart man än går så påminns man av bäbisar och bäbisar magar, barnvagnar och lyckliga småbarnsfamiljer. Vissa dagar är jobbigare än andra och det knyter sig liksom i magen, och tårarna vill bara välla över...tycker i alla fall det var strångt av dig att besöka vännen och kika på UL bilderna. Tyvärr har jag inte fixat det under dessa år så mina vänner har försvunnit från mig...självklart måste även vännerna vårdas men jag har bara inte klarat det...

Lilleskuttan: Förstår din oro in för vul imorgon men denna gången är det din tur och jag håller alla tummar i världen för att det lilla hjärtat slår.

lillaD vilket snabbt gyn du har som tog imot så snabbt, måste också ta tag i och boka tid för en sådant test.

Finesssan har det blivit någon premiär tur med vagnen än?

• HoppetKärleken

Oj oj oj va ni skriver här inne hinner man ju inte vara på jobbet en hel kväll, det tar ju evigheter att läsa alla inlägg

Snozie välkommen tillbaka vi har tänkt på dig!

Bling välkommen hem, förstår att det är med blandade känslor att landa i sverige och verkligheten. Ska tänka på er massor i morgon och hålla alla mina tummar och tår för att allt ser bra ut på röntgen. *kramis*

• HoppetKärleken

Godmorgon känns som det är en bra dag idag DND det glädjer mig, härligt att komma i gamla byxor och ännu bättre att ha en trevlig bio att se fram imot

• HoppetKärleken

Cia: Nä inget plus så långt ögat kunde skåda sista IVF:en heller i juni...nästa gång blir nångång i okt-nov och väntan känns oändlig. Börjar allvarligt tveka om detta någonsin kommer gå, har även börjat tveka på att jag någonsin varit gravid, känns om jag bara drömt om vul:et det lilla pyret i magen med tickande hjärtat, skum känsla...

Något namn på fölet ännu?

• HoppetKärleken

Chili vilket bra namn kan tänka mig att det passar om det är rött och hetlevrat...

Nä hoppet är väl det sista som överger människan, det heter ju så i alla fall... Ja angående mina andra mediciner, går det inte så bra förutom att TNF värde fortfarande håller sig på bra nivå med humiran (9.1 sist jag tog det) lederna inte okej så nu ska jag läggas in i augusti då läkarna inte förstår varför jag är så dålig trots all medicinering..

• HoppetKärleken

Lilleskuttan kikar bara in som hastigast och gratta till ett lyckat vul så skönt du ska se att det ser lika bra ut om två veckor. *kram*

• HoppetKärleken

Idun78 och Bling va glad jag blir över era inlägg vi får försöka passa på att njuta av att vi är "barnfria" nu för visst blir det vår tur en dag! Å då ska ni veta, att jag ska njuta av tidiga mornar med barnen och att böckerna ligger olästa i hyllan, den dagen är närmare för varje dag som går, eller hur, tjejjer

Bling förstår att det är läskigt att vänta på måndagens besked, hoppas så grymt att ni får ett positivt besked på måndag, *kramis*

• HoppetKärleken

Cia förstår din oro eller kanske rättare sagt din mans oro med vändningsförsöket om det kan innebära den minsta lilla risk, jag viste inte det men samtidigt kan jag ju förstå det rent logiskt, jag håller tummarna för att den lilla krabaten ändå vänder sig tills det är dax för beslut i frågan.

Sandra ja snart är det dax för ännu en trådbäbis att kika ut, känner att jag inte vet om ni tagit reda på kön eller hur?

Bling nästan alla mina tankar går till dig och din man, inte nog med det eländet vi alla dras med här inne svårigheten att få ett barn så ska ni behöva ännu mer hinder på vägen. Kramis till er båda.

Mina andra tankar går till dig lillaD som alltid peppar och är glad för oss andra...va ledsen jag blir när du är ledsen kan facktiskt genom att läsa dina inlägg känna tårarna som rinner ner för din kind, för varje gång hoppas man ju. Hoppas så att du mår bättre snart igen och att plusset infinner sig för dig innan sommaren är slut. Ska du ta pergo denna cykeln också?

Finesssan och Vida med man/sambo njuter ni bara era lyckostar
    Har fogkänningarna gett med sig, hur lång tid tar det normalt till man är återställd efter det?

Nu har jag gjort min sista natt inför semestern som det snart är dax för, jippie!!!

• HoppetKärleken

lillaD tror inte det är något fel på din mens min har också blivit konstig av alla horombehandlingar som jag utsatt kroppen för de sista tre åren, så jag har bara lite rosa dripp dropp varje gång vilket känns hel skumt behöver bara ha trosskydd knappt det.

Känns det liiiite bättre idag, lillaD? Hoppas de gumman!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7