Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
åååh thayne...
åååh thayne...
det finns andra som jag hellre hade röstat ut också, men jag håller med om att han var given av de tre. Ja, wills solo var himla bra, men jag gillar nog han som dansar med katee bäst ändå!
duktig du är med jobbansökningar! finns det mkt jobb att söka?
du frågade mig om DrM innan, jag inboxade dig hans mailuppgifter för ett tag sen, så kolla där.
så trist gumman, men det är ändå rätt många månader dit så jag hoppas du får napp innan dess!
bling-bling! hur är det med dig vännen? känns det bättre med mattheten?
usch mamarazzi men tänk så långt du kommit sen dess, du verkar lite gladare nu!
men åh så tråkigt bling!! Ni har verkligen haft det tufft, och det måste verkligen ha varit en tung tid med din mans sjukdom tills ni fick ett friskhetsbesked. Ni har haft två svåra prövningar - barnlöshetsproblematiken och så sjukdom, en av dem hade varit jobbigt nog! Jag förstår verkligen att du inte alltid orkar med kollegorna!
Men du funderar inte på att gå och prata med någon också?
skönt att du mår bättre mamarazzi! när var tiden i lund sa du?
förlåt, jag fastnade i sex and the city, det är det avsnittet där charlotte får missfall
jo men det är två t mamarazzi, förlåt att jag är så slö på att svara
åh det var ett deppigt avsnitt... nåväl.
bling, lycka till hos naprapaten imorgon! kram
nä fem månader är mastigt mw... med risk för att trampa ngn på tårna nu så måste man ha i åtanke att akupunktörerna också driver företag som de vill ska gå med vinst. Jag fick lite sådana vibbar från min akupunktör (du MÅSTE gå en gång/veckan, du MÅSTE äta örter för flera 100 varje månad, du MÅSTE göra uppehåll i försökande och bli behandlad under tiden + under försökandet... + "om du missar en vecka, ja då måste vi börja om") bla bla bla
att vänta 3 mån (efter mf) innan behandling börjar är rimligt. Men 5 månader nu mw, varför?