Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
GRATTIS poppy!!! ååh så glad jag blir för din skull gumman!!!
GRATTIS poppy!!! ååh så glad jag blir för din skull gumman!!!
hurra hurra hurra HURRAAAA!!
a80, skönt att du blöder mindre idag gumman!
nä, jag är bara på dag 3-4 efter ÄL. Jag har inte mkt hopp denna månad heller, men det är verkligen många plus här i tråden nu! roligt!!
jo, jag har läst mycket biografier och självbiografier och tycker att det är roligt. Men nu med bloggar och dyl. så har denna genre reducerats till "detta gjorde jag idag"... det är ingen analys av ens samtid eller funderingar över sin roll och plats i den, utan det är mest. "idag gick jag på stan och då träffade jag x som jag inte gillar". Lite så är Noréns dagbok, än så länge. Sen detta vad han tycker om andra personer, det har jag svårt att engagera mig i (och det är en del sånt), det "lyfter" liksom inte... Men att skriva om sin vardag på ett sätt som lyfter, ja det är en konst (vilket är biografins konst, en litteraturgenre och inget att förringa, men nu låter jag väl konservativ och mossig )
klokt med 1 trombyl/dagen, studier har väl visat att upp till 100 mg är säkert, och en t är ju bara 75 mg!
*vinkar tillbaka till BP* är mensen på gång förresten?
poppy: så IRRITERAD jag blir!! vad tror de, att man ringer och är orolig för att man inte har bättre saker för sig?! att man ljuger och säger att överläkaren har bestämt något, eller att man är ett hysteriskt fruntimmer som inte bara kan slappna aaav och låta naturen ha sin gång? *"#)?/"(#/%#? mutter mutter, tur att du fick tid iaf, det är det viktigaste!
BP: you and me both, det känns som att jag aldrig kommer att bli gravid igen
mamarazzi: härligt med hus i Thailand! lycka till till dig och mw med jobbsökandet!
kramar på er andra också!
blingan, hur är det med mattheten raring?
Bling: det är ok med mig, jaa fullt upp med skrivandet... men det är ok, det är ändå ett spännande ämne tycker jag!
jag hade en nerv i kläm i nacken, detta eftersom (fick jag förklarat för mig) nervrosetten som "samlar" nerverna finns i nacken och är man mkt spänd så kan man komma åt nerver. Jag gjorde det, det började med domningar i händer och i ansiktet och sen så blev jag halvkroppsförlamad och låg på neurolgen i en vecka medan de gjorde en massa undersökningar. Sedan visade det sig att det var nerver i kläm som sagt och jag fick gå till en sjukgymnast. Vad vill jag säga med detta? jo - gå och kolla upp det!
mw: hur är det med blödningen?
hej darlings!
kul att se dig finesssan! klart ni ska adoptera, gränsen för medgivande är 42 år, MEN köerna är lååånga, i synnerhet om ni vill ha ett barn under 48 månader. Så jag hade ställt mig i kö redan nu om jag var du. Anmälningsdatum = ködatum. Sen kan ni börja med processen m medgivande när ni känner er redo.
söta krusbär! kul att se dig! har ni bestämt er nu för det lite längre uppehållet?
BP: jamen nu tycker jag att mensen kan komma igång så ni kan fortsätta försökandet! ska du träffa Dr B framöver eller hur blir det?