Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Bling, glömde ju svara dig! För oss tog det 3-4 veckor att få svar på kromosomproverna. Skönt att du fick tiden framflyttad! kram
Bling, glömde ju svara dig! För oss tog det 3-4 veckor att få svar på kromosomproverna. Skönt att du fick tiden framflyttad! kram
åh pergo måste inte vara så farligt BP, många känner ingenting alls!
Franka, skönt att mensen kom igång! nu är det "bara" att köra en ny försöksrunda!
hej!
poppy, hoppas din pappa klarar stroken bra. Stroke är ju väldigt vanligt, och många återhämtar sig helt! men jag förstår att det ändå är ett orosmoment gumman
a80: hur har det gått idag! jag tänker på dig och hoppas det gått bra!
Linan, jag beklagar verkligen din pappas bortgång, vilken chock det måste ha varit för er
grattis a80!!
Idun: bra att du googlar runt, men minns vad du sa till mig när vi träffades! det kan bli för mkt detta att "komma i balans" och så stressar man upp sig för det också! Varje gång jag börjar tänka för mkt på enheterna eller ayurveda så tänker jag på det du sa - det är en mkt fin balansgång...
krusbär: din akupunktör verkar vara bra att prata med? pratar ni kring din oro och sånt också, eller det är mest behandlingar direkt?
BP: oroa dig inte för Pergotime. Alla får inte biverkningar, och de flesta som får det får ju inte alla samtidigt! Jag brukar få värmevallningar, humörsvängningar och bli nedstämd. det är ok, det överlever man - och det är det värt.
*vinkar tillbaka till cia*
Cia: jag är nog normalviktig plus tror jag: 1.54 cm "lång" och väger 55 kilo.
hahaha vilken rolig sång, men varför blev den ledsen ibland?
haha Idun: jag kastar två kottar och en grapefrukt på BP!
ha det så bra Idun!
*vinkar till finesssan*
du fixar enhetsjakten HK!
hej på er! hur är läget med er kära trådvänner, själv sitter jag i vanlig ordning på jobbet och skriver!
poppy, tänker särskilt på dig som ska träffa din pappa! hoppas han mår bra!
hej på er!
Ibland plågar jag mig själv genom att gå in under 'planera barn'-sidorna, där kan man läsa om "89-or som ska starta upp bebisverkstan" och "iih är det ett plus, snälla hjälp mig se!!!!!!!"
Idag läste jag att muntorrhet är ett symptom: helst före BIM... Och folk är ju galet skengravida, "jag kände mig lite yr veckan efter ÄL är jag gravid??" eller "jag är lite febrig och matt, är det symptomer?" "jag har inga symptomer, är inga symptomer och symptomer?" (ok den sista hittade jag på, men symptomer låter så himla roligt)
För ett tag sen så läste jag om någon som kände någon som TAPPAT sin livmodertapp eftersom hon pillade för mkt på den. Och eftersom hon tappat den - kunde hon inte få barn
Fan. Munntorrhets-kvinnan kommer säkert att plussa, hon är född 1986 och har redan 2 barn. Sen kommer hon säga till andra att det är bara att slappna aaaav, tänk på annat och så kommer munntorrheten snart. tihi. styrkekramar, eller kjamar.
*kräks*