• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

hej allihopa

Lilleskuttan grattis!

Truls: Det låter så härligt. Jag hoppas att jag också får uppleva det där

Bebis: grattis till lyckat ul och en pojke

LillaD : hur går det med enheter och Bim ?

Nu snackar ni så mycket bakteriell vaginos så jag måste nog också testa nån dag Tänk om det skulle vara nåt så enkelt

• babblar på

Acantha: jag hoppas att du får ett plus(för jag antar att du egentligen vill det) och att det funkar hela vägen för dej. Förstår din oro.

Ni som fått barn efter alla mf...känner ni att ni vill ha fler? Gå igenom oron igen?

• babblar på

acantha: nu läste jag att du hade en knuta...då kanske du helst inte vill ha plus? Förlåt mej i så fall
    Är det en knuta som de tror kan ge mf eller?

• babblar på

hej alla nya...och gamla

Idun: jag vet hur magar kan bli av T Jag undrar om min mage någonsin kommer bli riktig igen ? Hoppas!

bling: hoppas din man är frisk!
    Hella: hoppas du mår bättre snart!

Lilla D: jag skulle nog ta det så fort jag kunde???tror jag?? Skulle man bara ta det i tre dagar? Måste boka ett besök hos gyn snabbt men alla har ju semester *arg gubbe*(vet itne hur man får till den )

nu skriver ni så mycket så jag inte hänger med i alla turer

ego: enheterna har bytts ut mot bullar,godis,tårta och chips:-O skit Mensmat?

• babblar på

idun: jag fick omeprazol utskrivet. Jag tror faktiskt att jag måste äta omeprazolen för att slippa magsår även om det inte känns så bra att äta fler medeciner.
    Omeprazolen finns också att köpa receptfritt om man vill testa. Men jag tycker att man ska kolla med en läkare iaf

• babblar på

Jag har ju ringt några och kollat och det ska vara okej men drb visste inte riktigt och tvekade. Han tyckte dock losec var okej och det ska vara samma enligt alla man frågar
    Jag äter det hela tiden som jag äter T. Det märket jag äter nu(inte just nu dock för nu äter jag inget )funkar bra tycker jag. Finns massor av olika märken på de där så om nåt inte funkar helbra kan man testa ett annat märke verkar det som

• babblar på

a80: jag trodde att jag skulle klara mej på novalukol Men jag var tvungen att ta nåt annat tillslut. Novalukolen hjälpte kanske lite i 30 min typ
    Men jag tycker också man ska testa det för funkar det så är det ju bra.
    Kul att du hittade en perfekt klänning! Sånt är ju alltid roligt

• babblar på

LillaD: japp tänkte inskaffa digitala test. Jag litar ju på dej

Annars sitter man här med halsbränna. Fattar inte vad som hänt av T och O . Jag har knappt aldrig haft halsbränna i hela mitt liv innan jag började med T(haft en gång tror jag) och nu får jag det även när jag inte tar T Jätteskumt?

• babblar på

LillaD: skitmens! Trodde ju på ett LillaD-plus.
    Min mens är också lite skum av all T.
    Jag har testat ältestet idag Bättre att börja för tidigt än försent Inget utslag idag men det anade jag ju
    Det är ju krabbigare än att ta gravtest iaf men övning ger väl färdighet

Lycka: skit att det itne gick vägen denna gången

bling: lycka till idag!

cia: hoppas bäbis vänder sej av sej själv eller att vändningsförsöket går lätt och smärtfritt. Man rekommenderar aldrig att föda säte nuförtiden va?

• babblar på

Måste in en snabbis och säga....

Hella: grattis!!!

odd: lycka till imorgon!

magis: 7 tabletter till? Har du bara 17 dagar kvar? Det är snart det...vad härligt!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7