• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

söta morötter Kanske ska äta lite morötter idag då

cia: Jag väger precis under 50 idag men jag är kort. Mina byxor krymper men vikten ökar itne så mycket
    Jag skäms nästan över att klaga när jag väger så lite men för att vara jag är jag "rund" nu eller hur man ska säga.
    Jag tycker itne att min vikt/storlek borde påverka mina mf iaf??

• babblar på

cia: räknade ut det på nätet.. 19,6 hade jag. Så jag är normal
    Nä överviktig skulle jag ju inte kalla mej
    Jag tänkte mer på att endel läkare säger att man itne får vara försmal. Att det kan ge problem.

• babblar på

Där jag kollade var 19 också normalt Men det finns olika skalor tror jag

• babblar på

*Duckar* Kottar? Men jag var är inte gravidrund...ni ser fel

Njä jag är inte rund RUND..men rund för att vara mej. Läs jag var mycket smalare förr Och jag har nog total avsaknad av muskler nu

• babblar på

Finessan: Hoppas Vida mår lite bättre i magen iaf? Måste vara jobbigt när de har ont
    Jag tog ju tyvärr 150 mg T denna gången ,ända sen mensen tog slut och framåt(alltså innan äl) och det hjälpte inte Hoppas att drB har nåt mer förslag för jag tror inte blodförtunnande var grejen på mej. Men det kanske kan vara det ändå? Får se vad han säger

• babblar på

nu insåg jag att jag nog alltid skriver ett s för lite i finesssan Det tog lite tid att inse det tydligen

• babblar på

mjölk är nästan min favvodryck(japp jag är knäpp)
    Hoppas de kommer på nån bra bot mot det hela så vida slipper magont

Jag vet itne riktigt hur jag ska tänka med T. Men tyvärr känns det ju som om allt blir sämre med det
    Jag var så knäpp så jag trodde att jag skulle slippa mf nu. Hoppas drB har stooora bakfickor

• babblar på

DND: trist att du fick antibiotika men hoppas det hjälper

Mammarazzi: hoppas du mår bättre. Jag borde nog också försöka sluta tänka på allt ett tag.

LillaD: vilket roligt inlägg Tappa tappen? Tack för dagens leende
    Hoppas allt är oki med dej annars

hej Xiola och hej alla andra

ang. vikt så har en läkare sagt till mej att man inte får vara för smal. Men jag förstår inte heller hur det skulle kunna ha med mf att göra om man äter normalt?

• babblar på

jag känner mej jätteosäker på T som behandling och tnf-alfa måste jag säga. Men det är väl för att det itne funkat på mej hittills Skit jag ville ju vara en av dem det funkar på

Idun: det står att de öppnar imorgon på hemsidan. Öppnar de idag tror du?

• babblar på

Krusbär: jag hade ju äl på dag 20 sist och var säker på att jag missat det

a80: jag tror inte helelr du ska analysera illamående. De ggr jag mått illa har varit precis innan jag fått mf

bling: skönt att utredningen iaf satt igång. Men är kromosomfel lätt åtgärdat ? Jag tänker att det är det svåraste???

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7