• mammawannabe

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Cia: Han (för det är det ju väl Skrattande) får helt enkelt ta och vända sig nu!

Mannen vill att vi ska planera packningen nu.... "kan vi inte umgås lite och planera?" frågade han precis.... okej då, jag kommer.

Hej så länge snyggingar!

• mammawannabe

Åhh! Vad tråkigt Babblar med minus idag, känner så med dig! *kramar om*.

Som andra sagt, när inte mensen kommit än så behöver det inte vara kört, inte ge upp hoppet om den här gången än gumman. "Dö och återuppstå" - bra! Kyss 

• mammawannabe

Hej LillaD! Glad

Hur är läget? Ska man ducka för en klementin?

Är det skriva, räkna enheter och träning som gäller för dig närmaste tiden? Ska du ta någon semester i sommar?

• mammawannabe

Lycka: Tack söta, med örat är det bättre. Det blir säkert härligt på västkusten och Danmark finns ju kvar. 10:e ska jag tänka på dig norr ifrån.

Vi åker i morgon vid lunch.

Truls: Vad perfekt att ni kom iväg på bion på fredan! Glad

Lilla: Nåt litet ledigt måste du väl ta vännen?! Det är du värd, du verkar slita så hårt.

• mammawannabe

Hej gamla och nya trådisar!

Här i tråden liggs det inte på latsidan inte. Det tog en timme att läsa ifatt 2 veckors inlägg. Skrattande

Har saknat er massor ute i norrlands obygd där jag slagits med myggen senaste veckorna. Dyker lite rakt in utan att kommentera så mycket men några kommentarer bara:

Två nya trådplus, vad härligt att mötas av det Skrattande. Jättegrattis Hella och Snozie!!

Lycka och LillaD: Tänkte på er och era BIM där uppe i norr och hoppades så att det skulle varit er tur denna gång.... men det kommer!

Och en tanke till Lilleskuttan oxå! Shit vilken mardröm och vad jätteskönt att det lilla livet finns kvar.

Finesssan: Så kul att höra att du göder lilla Vida ordentligt, bra jobbat!!

Och just det, Cia: Bra val med Red Hot Chili! Skrattande

*Vinkar till alla*

Ps! I norrland fanns det MASSOR av kottar.

• mammawannabe

Hej Lill-D, hur står det till?

Läste att du är ensam hemma, och så länge som 8 dagar Förvånad, trist som tusan! Vad sysselsätter du dig med?

Kramar till alla som har det extra jobbigt just nu; misswiktory, Idun, Lilleskuttan och om det är någon mer

och kramar till alla andra oxå såklart!

• mammawannabe

Ego: Påbörjade äntligen provtagningen i tisdags efter att ha hållt mig helt clean från allt vad drugs heter och andra dopingspreparat (läs voltaren) senaste veckorna. Så nu är det nedräkning i två veckor till besök hos gyn för att få provresultat.

På provtagningen kom det en kille och ropade upp mitt namn, hann tänka att det måste blivit något fel för jag behövde ju inte en läkare för att ta proverna. I nästa sekund läste jag på hans namnskylt att han var ju lab-nånting och det var naturligtvis han som skulle ta proverna. Nej jag är inte alls fast i genus-stereotyp-tänk. Förvånad

• mammawannabe

Aha!! Du har oxå katt!

Okej, städa är ju bra, när kommer storaH hem?

jobbar i helgen, sen en vecka ledigt till sen tre veckor jobb (på mitt gamla extrajobb jag haft under pluggtiden). Sen ska mitt extremt välbetalda drömjobb dyka upp är det tänkt!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7