Hallå tjejer!
Tack för all tumhållning - det verkar som det hjälpte för röntgen var helt ok.
Nu är vi jätteglada, det känns som om den värsta faran är över för det blr mindre troligt att det skulle komma tillbaka om det inte finns där nu. Vi hade även en kuratortid direkt efter där vi fick prata lite om det som tynger oss mest nu - barnlösheten. Hon var väl inte min tekopp direkt men P skulle få en tid hos deras psykiatriker för att ev börja medicinera eftersom han riktigt inte orkar med just nu. Han har tagit beskedet att han är steril väldigt hårt, och de här senaste två årens motgångar har nog resulterat i en depression. Själv så mår jag faktiskt helt ok just nu, visst är jag ledsen ibland men jag har ändå kraft och orkar med mer efter resan.
Poppy - läskigt med cykeln! Vilken tur att det inte gick värre än vad det gjorde.
Odd - lycka till på VUL, vet så väl hur orolig man är, å ena sidan vill man veta, å andra sidan är man helt livrädd för ett negativt besked. Precis så kände vi idag (och på alla tidigare VUL)
Cia - håller tummarna för vändningsförsöket!
Hella - Hurra hurra hurra. Nu vänder det i tråden. Stort stort grattis! Vi håller tummarna för att det ska gå finfint hela vägen.
Massor med kramar till er alla!