Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Grattis Finessan! Underbart att äntligen ha en liten bebis hos sig. Jag blir så rörd att ögonen tåras när jag tänker på att det kan fungera tillslut.
Vi har lämnat Maldiverna och befinner oss just nu i Singapore för shopping och lite utflykter. Maldiverna var verkligen helt underbart, jag rekomenderar det varmt till alla som behöver ladda om för att orka med mer kämpande mot en bebis. Vi har simmat med jättesköldpaddor, enorma Manta-rockor och små hajar. Havet är som ett stort akvarium fyllt med färgglada små och jättestora fiskar. Stränderna är kritvita och havet turkosblått. Vi bodde i en underbar villa på pålar ute i havet med en jättestor altan ut mot havet med en liten trappa ner. Väldigt smidigt när man ville snorkla lite.
Bröllopet gick bra och var väldigt mysigt även om det känns lite overkligt, men nu är man fru H
Jag har fått en kallelse till Victoria kliniken och ska ringa och boka tid för utredning när jag kommer hem. Förhoppningsvis så har de öppet så jag hinner bli färdig tills Lucina öppnar efter sommaren. Om jag är färdigutredd så kanske de förbarmar sig med några kompletterande tester.
Jag håller tummarna för er allihopa så att vi får en lyckosam sommar med masor med nygravida och lyckade graviditer. Det trillar väl in lite nya bebisar här inom kort också.
Kramar