• Idun 78

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Poppy, ja han ska med. Jag skulle aldrig klara av ett negativt besked själv, köra bilen hem och så... nej usch. Smart att boka av körlektionen. Jag har svårt att koncentrera mig redan nu, vill inte ens tänka på hur det kommer vara timmarna innan VUL. Tack snälla du, be gärna till VUL-guden för mig kl.16 på torsdag! Guden har ju lyssnat på oss förut, hoppas nu bara att han gör det på torsdag och måndag också!

MWB, ah så du ska till Lucina imorgon! Synd att vi inte ska samma dag, då kanske vi hade träffats! Hoppas nu att cystan är borta! November alltså, dvs. ett plus till julklapp Perfekt, ju.

Jag saknar också alla mina vänner här... ho ho var är ni?

• Idun 78

Poppy, ja han ska med. Jag skulle aldrig klara av ett negativt besked själv, köra bilen hem och så... nej usch. Smart att boka av körlektionen. Jag har svårt att koncentrera mig redan nu, vill inte ens tänka på hur det kommer vara timmarna innan VUL. Tack snälla du, be gärna till VUL-guden för mig kl.16 på torsdag! Guden har ju lyssnat på oss förut, hoppas nu bara att han gör det på torsdag och måndag också!

MWB, ah så du ska till Lucina imorgon! Synd att vi inte ska samma dag, då kanske vi hade träffats! Hoppas nu att cystan är borta! November alltså, dvs. ett plus till julklapp Perfekt, ju.

• Idun 78

• Idun 78

• Idun 78

Så bra att jag lyckats skicka iväg samma meddelande 4 ggr. TACK FL!!!

• Idun 78

Cia o krabaten skrev 2008-09-17 09:58:03 följande:

Alvin är ju bara liten ännu och har precis börjaat le några enstaka gånger. Annars är det "ingen hemma" säger M
    Åh det var det roligaste jag hört på länge... kan inte sluta skratta! Tack Cia, you've made my day! Och absolut - klart vi ska kämpa på! Ingen här inne lär ju ge sig i första taget, eller hur tjejer!
  • Idun 78

Jag undrar samma sak. BP, varför ska du ta bort järnet? Jag har inte i huvudet vad jag äter (det innehåller järn dock) men jag ska kolla när jag kommer hem.

• Idun 78

a80, Tack för svar. Då kanske jag ska kolla upp mitt hb alltså. Vet dock att jag tidigare har haft låga järnvärden eftersom jag inte äter kött, men bör dock kolla upp det igen.

• Idun 78

MWB, hur gick det? Är cystan borta?

BP, Hemoplett äter jag, men de innehåller som sagt järn.

• Idun 78

Ett hjärta!!! Vi såg ett hjärta!!! Den lilla skrutten hade dessutom växt till sig så bra (15 mm!) att Dr B sa att jag var i v.8+0 idag!!! (Enl. mina beräkningar är jag bara i v.7+4).

Tack tack tack alla ni som tänkt på mig idag och bett till VUL-guden!

MWB, vad härligt att allt såg bra ut! Om du är i Sthlm ngt mer framöver så säg gärna till så kan vi ta en fika om du har lust och tid!

Lycka, jag förstår verkligen att det är jobbigt, dagarna mellan ÄL och mens är alltid för mig känslomässigt tuffa - och när man gör ett FET så blir allting ju ännu mer definitivt på något sätt. Hur är det på jobbet? Börjar du känna dig lite mer hemmastad och trygg?

Appropå järn så sa DrB att jag skulle sluta med järntabletterna omgående. Sedan ska jag ta blodprov i morgon och beroende på vad de visar så ska jag sedan börja äta dem igen.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7