• mamarazzi

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Hej LillaD!! Började tro att du svikit mig. Jag kollar på dansen och skriver jobb ansökan samtidigt. Kan ju inte bli annat än bra.

Jag såg just Will. oj oj oj, jag svettas lite.

Jag är rätt säker på att det blir Thayne och Comfort som åker ut. Du ra?

• mamarazzi

Japp jag gillar ju han med men men som sagt det var väntat bland de 3.

Lite orättvist att det blev just de 3 killarna för det finns ju andra som jag lättare skulle petat ut (fasen vad engagerad jag är hör jag... )

Nu är WILL min nya favvo kille!!

• mamarazzi

Hum.... är det någon i tråden som tycker jag och lillaD är lite OT?? (oj tänk och de kallar hit en moderator??? )

• mamarazzi

Fast kanske är vi inte OT iallfall... Det kan ju vara så att några av dansarna har problem med upprepade missfall! Eller hur!?

• mamarazzi

Jo jag känner mig rätt duktig med jobbansökandet (ja det har rasslat fram jobb just nu jag kan söka) men jag måste. Fick idag veta att jag troligtvis endast har 30% tjänst efter nyår. Jäklans skit!! (får man skriva så? får skylla på hormoner som alla här på FL verkar skylla på då de blir otrevliga )

• mamarazzi

Men Bling der är allvarligt och sorgligt för även flera av dansarna träffar drM och drB. så det så!

• mamarazzi

Just det lillaD du inboxade mig. Fasen sommaren känns som ett enda töcken och jag upptäcker att jag glömt mycket som hände då. Var helt nere!

• mamarazzi

Bling: Japp det är orättvist.
    Fy vad det låter jobbigt tjejen. Jag blir så arg ibland på att man måste jobba mitt i allt med.

lillaD: jo jag mår mycket bättre nu. Efter 3:e missfallet var det som en smäll på käften att detta inte kommer att bli enkelt. Fram tills dess hade jag varit så positiv att jag inte tänkt tanken att det kunde komma ett 3:e mf. Sen kom det och då kraschade jag. Nu har jag kommit ur dalen men är fortfarande deppig till och från. Men konstigt vore ju annars. Ja tjejer - ni vet.

• mamarazzi

Sitter här och författar ett brev till DrM men är det någon som vet hur han stavar sitt namn? Leif Mathisen? (Hittade inte ditt inlägg lillaD )

• mamarazzi

Cia: precis!

LillaD: I november troligtvis i Lund.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7