• mamarazzi

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

lillaD igen: Jag gillar Thayne oxå förresten. Hoppas inte han åker ut imorgon... Ska vi ha TV date då med, du och jag?

• mamarazzi
    StoraD skrev 2008-09-02 23:39:08 följande:
    detta är min favvo-dans någonsin på programmet

Ja den var ju super!! Neil var ju underbar och Sabra vann ju sen. Japp jag har koll!
  • mamarazzi

Dax att sova!!
    (jag borde sovit för tusen år sen känns det som)
    Hoppas vi ses imorgon då lillaD(ansare). Får se om jag orkar eller om jag stupar i säng imorgon. (hum inser just att jag borde skriva en jobb ansökan imorgon med. suck!)

vink vink!

• mamarazzi

Godmorgon brudar!
    Lycka: vad e det för ett möte? Har nog missat det... Lycka till iallafall.

HK: jasså även du! Så du kom upp i C-klass i latin och B i standard? Vilka år tävlade du och hur gamal är du? Kanske vi tävlat mot varandra!!! Jag är född -75 och tävlade 1988-1992 (tror jag)

• mamarazzi

Såg förresten att jag igentligen inte sagt något direkt med mitt adoptionsinlägg ovan. vad min slutsat är så är det att jag är säker på att det går bra att ha både biologiska och adopterade barn i vilken ordning som helst bara man är medveten om problemen som kan uppstå och ger sina barn all den uppmärksamhet de behöver. Är säker på att vi alla här är sådana sorter! Jag har ju en adopterad bror och vill jättegärna adoptera själv så det måste ju vara bevis på att det funkar fin fint!

• mamarazzi

Poppy: kramar till dig. Fy vad jag känner igen mig.

Idun: så duktigt va? Det var ju bara 1000 år sedan och nu dansar jag bara hemma i köket.

• mamarazzi

Jag igen.. Jag borde jobba men surfar och ringer runt för att hitta ngn som vill ta emot mig för utredning. Har nu remiss hos sjukhuset i Lund (kommer nog få kallelse i november.. länge! + att jag inte är så positiv till dem) och sedan har jag skickat förfrågan till RMC i Malmö

Men visst var det någon här i tråden som tipsade mig om någon läkare i Helsingborg? Var det du lillaD? Jag har helt glömt. Kan någon påminna mig?

• mamarazzi

Cia: Ha ha ha! Var det utredningstråden du menar? Upps! du kom på mig.

• mamarazzi

LillaD e du där?? Nu börjar det!!

• mamarazzi

Cia och a80: just det - dansken! tack!

Finessan: hum.. kanske är det dax att dra sig över sundet. Ja.. Tack för tipsen. Kommer ihåg att vi pratat om honom tidigare i tråden nu när du skriver det.

Jag kan liksom inte riktigt bestämma mig hur jag vill göra och om jag orkar ta tag i utredning nu eller om jag bara ska låta det vara och ta den där utredningen som jag ju kommer att få i Lund...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7