• mammawannabe

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Absolut, ditt FSH=5 är ju jättebra! du kommer få massor med bebbar de närmaste 10 åren. och du kommer inte hinna bli lastgammal.

• mammawannabe

Babblar: Har du din tid kvar hos dr B ännu? Håller tummarna för att inte du oxå får samtal från I-L. Slutet av veckan är det fre? Hur går det med frågelistan?

• mammawannabe

Jobbigt babblar . Hade du pratat med B nyligen eller ska du? Svårt att veta med antalet T, man vill ju helt klart att någon ska säga "gör så här så kommer allt gå bra" men så uppstår situationer där det känns som man måste fatta ett eget beslut av ngt slag.

Är det invänta att mensen kommer igång och sen försöka igen som gäller för er?

• mammawannabe

Kan säkert inte skada att låta kroppen vila lite oxå, då blir det extra bra förutsättningar din nästa ÄL! De flesta läkare verkar ju säga att man ska vänta MINST en cykel innan man försöker igen.

Nu ska jag slita mig från tråden ett tag.

Kram!

• mammawannabe

DND: Vilken riktig skitdag du haft! *kramar om* Låter verkligen spännande med akupunkturen. Men 150!! dagars väntan! Det kommer jag inte ha tid med, inser han att vi är kvinnor i våra bästa år? Då finns det inte tid att vänta så länge känns det som. Undra hur han ser på att både ta T och Fragmin, kan de båda tillsammans ses som lågdos, inte va??

Kajolajo: Beklagar att det var som du befarade . Hoppas att du inte har för ont nu utan att värktabletterna funkar och att allt kommer ut som det ska. Skönt att du fick ett bra omhändertagande.

• mammawannabe

DND: Då förstår jag ang aku tror jag, han tycker alltså det är okej att behandla samtidigt som man tar T som behandling redan innan graviditet? Allt klarnar nog i nästa vecka när jag ska dit. Hoppas du får en bättre dag idag.

mamarazzi: Vad härligt det låter med Thailand i sex veckor i höst. Ska ni resa runt eller bo på samma ställe?

Vi har pratat om att tillbringa 3-4 mån i Thailand under föräldraledigheten, det är bara den där detaljen att bli föräldrar som ska fixas oxå.

Linan: Vad härligt med 22 veckor!

Poppy: Är förkylningen på bättringsvägen? Verkar som hela Sverige är förkylt tycker jag. Några grav-symtom?

Cia: Är oxå nyfiken på din förlossning, men bara om du vill berätta såklart.

Vink tilll Krusbär och alla andra oxå!

• mammawannabe

Cia: Jobbigt när det inte går framåt, men det verkar som det inte är jätteovanligt och att det blir snitt då, men rikigt otäckt om det kommer till en punkt när det blir panik, det vill man ju inte vara med om och hoppas att BM och läkare har koll så att det inte hinner gå så långt.

Skönt och viktigast att du har din lille grymt/pyre/snoddas hos dig!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7