Shit Idun! Stackars dig att få ta emot utskällning . Tog du mycket illa vid dig? Har läkaren varit okej att ha att göra med innan dagens möte?
Har ännu inte heller sagt till min ordinarie gyn att jag går hos dr B. Känns lite jobbigt men har en känsla att det inte skulle uppskattas.
Bling: BRA gjort att slänga ut tv:n! Jag skulle också behöva det tror jag, men slänger jag ut tv:n kommer mannen troligen slänga ut mig.
Iske: Guldstjärna för träningen!
Har pratat med käre dr B idag. Inte alls så svårpratad faktiskt . TNF-alfa måttligt förhöjd och låg på 7.5. Faktor VIII hade gått ner något och låg precis på gränsen till förhöjd. TSH 2.4. Alla andra resultat var okej tror jag. Blev lite kaos då katten släpade in en levande fågel precis innan telefonen ringde, men jag tror jag fick med det mesta han sa. Samma dag jag kommer göra min HSG-röntgen (om ca 2v troligen) ska jag få komma till Lucina också för att kolla om cystan har krymt ihop.
Hans ordination blev 2 T per dag från nu fram till plus, därefter 1 T fram till vecka 12 tror jag han sa, men det måste jag kolla igen, kan ha missuppfattat. Levaxin 25ug/dag från nu och sköldkörtelvärdena ska kollas om en månad igen. Han tyckte inte att Fragmin behövs.