Jättestrul med att logga in på FL
och inlägget nedan som jag skrev för flera timmar sen försvann men lyckades återskapa det, arghh!
babblar på skrev 2008-08-13 10:05:01 följande:mwb: jo jag ska prata med drB men är rädd att han itne har några fler förslag . Undra vad man ska göra då?
Babblar: Ja, vad gör man? Det är ju skitsvårt. Tänker att dr B kanske har en idé ändå hur det är bäst att gå vidare utifrån senaste MF. Kan ju kanske vara det som du varit inne på själv att dra ner på dosen T, eller nåt annat. Jag tycker att man själv ofta har en känsla (som också ofta stämmer bra) vad en person kommer säga i en situation MEN ibland händer det att föreställningen inte stämmer. Dr B kanske kan ha något att tillföra dina tankar ändå. Förstår verkligen frustrationen, ett år sen senaste MF är en låååång tid verkligen, skit är det. *Kramar*
Idun: Sencha - gott! och tack för tipset om yogaboken. Är också lite inne på att köra yoga igen, gjorde det för några år sedan. Nu har jag laddat ner några Yoga-DVD från nätet för att kolla om det kan vara nåt. Tidigare har jag använt bok.
DND: Japp, ska till Lucina på ons nästa vecka, nervöst och spännande. Dr D är kanske lite i samma anda som din läkare ang Heparin??
LillaD: Visst är det så, så här långt känns det bra att ha en diagnos som också verkar kunna gå att göra något åt. Hur är status på förkylning?
Bling: Vad bra att du har möjlighet att "stämma av lite" med din psykiatriker-kompis och bra att kolla sköldkörteln.
Poppy: Hur är det med dig och din pappa?