• Bling1975

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Kikar in lite snabbt här på morgonen innan jag ska iväg till Huddinge och lämna två miljoner prover. Skickar de största kramarna till Idun. Håller tummarna stenhårt för dig vännen! Vila vila vila och skit i jobbet!

Kramar till er alla!

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Nu har jag lämnat 13!!! rör med blod, helt galet många. Jag som är stickrädd trodde jag skulle dö. Ska försöka komma iväg och lämna kromosomprovet också den här veckan. Sedan är det bara att vänta och se vad som händer.

Idun - bra med strecket! Borde ju vara tvärtom om det var över. Jag tycker att du ska ta det jättelugnt den här veckan. Om inte annat så för din sinnesfrids skull.

Kajolajo - välkommen! Hoppas bara att du slipper utredningar och annat tråkigt och istället får njuta av din graviditet. Men om det skulle bli så så har du ju nu rätt till hjälp i alla fall.

• Bling1975

Lycka77 - stor kram till dig idag. Empati är något som saknas hos många

a80 - ligg och vila nu tjejen!

Alla små krabater ska ju stanna kvar den här gången. Håller mina tummar som vanligt för alla gravida.

Skönt att ha stora provtagningen avklarad, men jag ska ta kromosomtesterna nu i veckan också. Men jag har inte mått så bra idag, sjukt ont i hela kroppen och huvudet. Dessutom har vi supermycket på jobbet nu, iofs roliga projekt men jag känner mig ändå lite väl pressad. Vill ha mitt resultat nu! Men får vänta i 5 veckor till - lite surt. Men vågen visar i alla fall -4 så jag är en bit på vägen vad det gäller vikten, hoppas på att bli klar till jul med allt så vi kan börja försöka igen.

• Bling1975

Finessan - vilken liten sötnos hon är

Poppy - hurra - lycka till!

• Bling1975

Finessan - slutet av september blir nästa besök då vi får svar på proverna. Jag hade inte riktigt koll på mensen när jag var där utan tyckte att jag just hade haft den och sedan tog hon i lite för att vara på säkra sidan med svaren. Men men, vi ska ju inte göra några försök nu så det är bara min egna nyfikenhet som får vänta...

• Bling1975

Det verkar gå i vågor i vår lilla tråd ibland babblas det så man inte hänger med alls och ibland är det helt tyst. har alla mycket på jobbet nu till hösten? Själv är jag helt överöst.

Själv så ligger jag lågt i väntan på något nytt. Sysselsätter mig med att sy en massa, har lyckats knåpa ihop en riktigt skön och snygg jerseyklänning till mig själv så nu är jag fast. I helgen ska jag åka till Söderköping och handla tyg med min lilla mamma. Kul med en utflykt.

Hoppas bara jag mår bättre tills dess. Idag jobbar jag hemma för jag är så hängig och har huvudvärk hela tiden.

• Bling1975

Idun - jag sysselsatte min hjärna med annat, men toalettångesten fick jag aldrig bukt med.

Men va skönt att du inte blöder längre, när är det dags för nästa VUL?

• Bling1975

Krusbär - intressant med spottings - det är alltså dåligt? Jag har ju fått det sedan andra mf. 4-5 dagar innan mensen sätter igång så kommer det lite brunt/rött varje dag. Jättestörande!

• Bling1975

Lycka - det finns en affär där som heter Jofotex. De har tagit upp gamla fixmönster från 70-talet med ugglor och elefanter på och snart kommer ett landskapstyg. De har dessutom en väldigt stor sortering av velour och trikå. Jag hoppas på att lyckas förbeställa lite elefanter och landskapstyg och handla lite annat som matchar. Men mest är det kul med en utflykt med lilla mamma.

Nu är det verkligen nedräkning för dig. Jag längtar tills det är min tur med skräckblandad förtjusning. Vet inte riktigt hur jag ska klara av fler nederlag bara. Men du ska ju såklart lyckas nu.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7