• Idun 78

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Åh Franka! Jag vet också vad jag önskar att du ska få i födelsedagspresent! Hoppas hoppas hoppas

• Idun 78

Nämen vafan! BP, jag lider så med dig... Att allt inte bara kan få funka smärtfritt för en gångs skull! Men du, självklart kommer du att få barn! Det tar bara lite tid, tyvärr.

Snozie: Att du lyckats hålla dig! Jag är så imponerad! Skönt att illamåendet lagts sig lite.

• Idun 78

HK: Det ska vara litet "o", och för ett jättegrin ska det vara stort "D".

• Idun 78

Men Franka, allt detta gäller ju bara mellan ÄL och BIM antar jag. Resten av tiden får du väl göra vad du vill? Och varför får du inte dricka vin?

• Idun 78

Ha nu gjorde jag missen själv!

skulle det ju vara

• Idun 78

DND: Hm, men kan inte Dr E testa dig för klamydia-antikroppar? Så att du får reda på om det är det som orsakar mf?

• Idun 78

Cia: Gud va söt han är! Har lillkillen hämtat sig nu efter den hemska entrén till världen?

• Idun 78

Oj Linan! Tänk om bebis kommer på nyårsafton! Vilket underbart sätt att fira in det nya året!

Hörrni, jag håller ju på med de här ÄL-testerna men det är SVÅRT att tyda dem tycker jag. Jag har ju haft två streck redan från första dagen jag testade, även om det andra strecket till en början var ganska svagt och mkt tunnare än teststrecket. Nu tycker jag att strecket blir lite starkare för var dag, men däremot inte bredare, vilket det ju ska bli för att visa att ÄL är på G. Och dessutom, ska strecket verkligen bli lite starkare gradvis? Jag trodde att det skulle hålla sig på en nivå fram till ÄL - därefter ge kraftigt utslag en dag - för att sedan gå ner till ursprungsnivån. Ahh jag blir inte klok på det här! *river mitt hår i desperation*

• Idun 78

DND: Sjuuuuukt intressant artikel!!!! Det finns verkligen hopp!!! Surfade runt lite på hemsidan också. Jag vet vart jag ska traska iväg till hösten... till Dr.E!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7