• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Lilleskuttan: angående vul så har jag inte beställt nån tid Vill inte komma dit för tidigt. Och så är jag väl lite rädd att de ska säga nåt dumt också gissar jag Om man räknar min sena ÄL så kan jag ju inte ha kommit så långt än.
    Men vad härligt att du kommit till v 12 nu! Undrar också hur det går med dina blödningar?
    Hur sa de till dej angående vila och blödningar?

Mamarazzi: Jag vill gärna att de ska se hjärtat på vul. Innan dess vet man ju inte hur det står till. Nu kan de ju möjligtvis säga att jag har en tjock slemhinna eller så

Jazzy: missade att gratta måns. 9 månader...tänk vad tiden går fort ibland

• babblar på

Krusbär: jo jag vet men riktigt så länge kan jag nog itne vänta Ska försöka vänta lite till iaf

• babblar på

Lilleskuttan: Skönt att du sluppit blod!
    Jag har inte blödit på 2 ½ dar.
    Men jag känner mej löjligt nervös för att göra förmycket.
    Jag kommer nog inte ge mej ut på långpromenader eller bära kassar från affären iaf. Städa kan väl sambon få göra också

• babblar på

Men jag måste erkänna att jag nästan är sugen på att storstäda

• babblar på

Gattis Cia!!! Åh vad härligt!

lilleskuttan: jag har inte beställt nån tid än...väntar nog lite

• babblar på

så var det roliga slut

Idag var mitt test negativt. Jag var jätterädd för det och det besannades tyvärr. Jag blöder dock inte nåt nu heller
    Tänkte åka in och ta hcg iaf
    men en fråga
    skulle ni tagit progesteronet? Jag brukar ta det vid 9. Möjligtvis kanske man kunde se en skugga av ett plus men jag tror inte ens det.

Nu vet jag att itne ens drB kan hjälpa mej tyvärr. Här blir inga barn. Det kanske bara är att inse
    Kunde de inte dela upp alla barn så alla som vill iaf får ett

• babblar på

tack Bling
    Jag har nog inte fått in det i huvudet riktigt än. Försöker ringa runt och få lämna hcg men det får nog bli akuten. Hoppas man bara kan lämna ett kisseprov där för sist satt jag där i 9 timmar. Jag tror inte de kan se nåt med vul nu ändå

• babblar på

nu har jag varit på akuten (det tog bara en timme idag )
    Jag skämdes så för deras gravtest var så negativt så de verkade först itne tro att jag ens varit gravid. De gravtesten reagerar visst på 25 vad det nu är och de i affären på 500 sa de :-O
    Men de såg iaf nåt i livmodern så gravid har jag varit men är itne längre enligt deras test. De tog hcg-blodprov(de tyckte det var väldigt onödigt men gick med på det ) och när svaret kommer på måndag så bör det vara under 25 då.
    Jag har itne tagit prog och tog bara en trombyl och imorgon slutar jag helt med dem.
    Så här tidigt har jag nog aldrig haft mf(4+någonting bara om jag räknar efter min sen Äl) De tror inte att jag kommer blöda ens? Inte förrän nästan mens om 4-5 veckor. Vad tror ni?

Jag tror inte på mina medeciner alls längre. De gör det bara svårt att bli gravid och sen får man ju ändå mf
    Inte hjälpte det att inte röra sej på en vecka och bara bli fetare,få sämre kondition och ha tråkigt heller
    GNÄLL!

Tack för alla tankar!

LillaD: Skitmensvärk fast än tycker jag inte loppet är kört för dej. Hoppas på dej! Nån av oss skulle ju lyckas denna månaden ju.
    Angående Yoga så tror jag inte det är bra att börja med som gravid. Är ganska jobbigt ju ...iaf om man är stel som en pinne som jag

Franka: Hoppas du får positivt om några dagar!
    Jag har också hört nåt om bada i pool och graviditet. Vet inte vad, jag bara hör en varningsklocka i huvudet när jag har tänkt på det

• babblar på

LillaD: jag har bara så svårt att tro att det är så hemskt att en som har upprepade mf och sen tillslut lyckas bli gravid under behandling får ett vanligt mf Men jag ska försöka tro att medecinerna hjälper kasnke? Eller om jag ska testa utan?

Hoppas drB är tillbaka snart så jag kan ringa och fråga honom om saker och ting Glömde kolla om man kan försöka igen direkt?
    Nåt måste väl ramla ut först kanske?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7